Manfield ontwerpt limited edition bootie voor Pink Ribbon



In de maand oktober, de internationale borstkankermaand, vraagt Stichting Pink Ribbon extra aandacht voor borstkanker. De schoenketen Manfield steunt de Stichting dit jaar opnieuw door een exclusieve bootie te ontwerpen. Van de verkoopprijs van €119,99 per paar booties doneert Manfield €15,- aan Stichting Pink Ribbon. De bootie is eenvoudig om te toveren tot een altijd fashionable en draagbaar laarsje. Het ziet er erg leuk uit dit laarsje, exclusief voor de glamourvrouwen!
En je maakt tenminste een statement. Helemaal leuk om te combineren met het armbandje dat je kunt bestellen op www.pinkribbon.nl


Het Pink Ribbon Award Gala Diner  is gisteren geweest in de Westerkerk te Amsterdam, waar een hoop BN-ers aanwezig waren. Vanaf 1 oktober ligt het Pink Ribbon Magazine 2010 in de winkel met als thema “Live Pink to Inspire”. Voor het zevende jaar wordt dit magazine geheel belangeloos gemaakt en uitgegeven door Sanoma Uitgevers waardoor de opbrengst voor 100% naar het goede doel gaat. Op 1 oktober zal in Carré een Lintjesregen plaatsvinden, mede mogelijk gemaakt door KPN en Samsung. Quinty Trustfull zal namens de Stichting drie mensen een roze lintje uitreiken die zich het afgelopen jaar hebben ingezet voor borstkanker. Op 9 en 10 oktober zal de tweedaagse wandeltocht van A Sisters Hope weer een indrukwekkend hoogtepunt zijn.

Farah van der Zijden

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: