Zold.nl was Sold Out! Voor goede doel Orange Babies



Vintage for Charity, een groot succes!

Gisteravond mocht ik gezellig naar een inzamelingsactie voor een goed doel!
Als entreebewijs moest je een designers item meenemen, nou gelukkig heb ik er een aantal in mijn kast hangen, maar ook zeer gedateerde items, niets was te gek volgens de organisatie! Ik durfde bijna niet aan te komen met mijn Fendi Zonnebril, goudkleurig en zo´n Elton John vorm bril, erg gedateerd dus...maar heb het goedgemaakt door ook D&G schoenen mee te brengen voor kids!

In een bomvolle White Space in Amsterdam schitterende het decor voor de unieke inzamelingsactie ‘Vintage for Charity’ die was georganiseerd door Zold, in samenwerking met Orange Babies en Designer-Vintage.
De prachtige selectie ingezamelde vintage kleding, schoenen en tassen van o.a. Gucci, Chanel, Hermès, Miu Miu, Prada en Etro, werd gisteravond maar al te graag gedoneerd aan Orange Babies. Met maar liefst in totaal 150 ingezamelde items, mag deze actie dan ook een groot succes genoemd worden.
Ook bekend Nederland heeft zijn steentje bijgedragen, zoals de fraaie Dior pumps van Caroline Tensen, het sublieme kinderjasje van Leco van Zadelhoff en Monique des Bouvrie’s adembenemende blauwe Versace jurk.
Alle ingezamelde items worden via de online charity shop van Orange Babies – http://orangebabies.designer-vintage.com - aangeboden. Zold.nl zal de gehele afhandeling van het verkooptraject op zich nemen. De opbrengsten van deze unieke inzamelingsactie komen den goede aan Orange Babies, de stichting die zwangere vrouwen en moeders met HIV in Afrika helpt.

Ben dus toch blij dat ik ook mijn designer spullen heb mogen aanbieden en dat alle hulp toekomt aan de kinderen van Afrika. Ik ken Baba de hero tevens oprichter van Orange Babies persoonlijk. Contact was via Ogilvy waar ik jaren gewerkt heb.
Wij waren het reclame buro die om niet voor hem mooie filpjes maken. Ik weet dus uit ervaring dat het geld echt goed terecht komt en niet aan de stijkstok blijft hangen!
Kijk gauw naar mijn gedoneerde stuk op http://orangebabies.designer-vintage.com
Farah van der Zijden

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: