Kerst 2009 Christmas Gifts, mooie kerstkado´s




Het is nog lang niet zo ver, maar voor je het weet is het weer Kerst!
De tijd vliegt om, ik zie het aan mijn dochtertje die nu inmiddels al 9 weken is...
waar gaat de tijd zeg!
Dus ook nog even een leuke foto van haar hier op mijn blog geplaatst.

Momo is de place to be, en als glamourvrouw behoor je ook leuke accessoires daarbij te hebben. La Dress is zeker mijn favoriet. Simpel en Stijlvol.
En lekker online, wat toch steeds meer in komt! Het scheelt enorm veel tijd en je hebt tenminste tijd over om leuke dingen te doen, in en rondom het huis, helemaal nu ik midden in een verhuizing zit en bezig bent met decoratie van mijn nieuwe paleisje in Amstelveen. Betaalbare design, daar ga ik voor. Ik hou van comfort en luxe, maar voo reen leuke prijs. Dus hierbij ook wat inspiratie voor wat Christmas gifts aan je geliefdes!

Farah van der Zijden
Beeldmateriaal So PR

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: