Eerste Glam Bam Party in Jimmy Woo




Het is was weer feest in de Stad! Zo’n ouderwetse vrijdagavond, dat je gaat stappen, zodat je weekend lekker langer lijkt! Allereerst moest ik even een Power Nap doen, anders trek ik het niet meer. Word ook een dagje ouder. Na een borrel van mijn werk @ http://www.arc-amsterdam.nl/
ging ik naar huis om even de binnenkant van mijn ogen te bekijken. Nadat ik wakker werd, deed ik mijn kleding aan en stond mijn neefje klaar om met mij mee te gaan. Die is helemaal van het stappen. Volgens mij heb ik nog zijn luiers nog verschoond, maar maakt niet uit, niets is te gek tegenwoordig. Down-daten, Toyboys, Golddiggers etc.

Eerst gingen we even naar Momo. De nieuwe Palladium hotspot. The place2b. Ruim, leuke bar en leuke mensen. Je kan er ook eten. Kijk op http://www.momo-amsterdam.com/
Dus dat moet ik zeker eens doen. Vervolgens naar Jimmy Woo. Daar stonden al drommen party-animals in een rij te wachten. Ik was verbaasd. Ik stond toch op de speciale gastenlijst. Je was toch al VIP als je op de lijst stond. Het was toch een besloten feest. Maar niets was waar. De door bitch Carmen had het voor het zeggen. Meedogenloos werd je weggestuurd, als je niet op de lijst stond. Vervolgens werden mensen van de lijst ook weer voorgetrokken. Want je moet natuurlijk wel iemand kennen, zoals een Rogier. Mijn collega taaide helaas af, die vond het gekken werk. Uiteindelijk na 5 x mijn naam te noemen, vriendelijk lachend, smekend uit mijn ogen kijkend, mocht ik naar binnen. Zuchtend keek ik andere slachtoffers aan in de rij, die helaas ook nog geen goede banden had met de organisatoren. De mensen met een VIP tafel werden natuurlijk als eerste naar binnen gelaten. Wellicht een tip voor de volgende keer.

Eenmaal binnen was de sfeer top. Allemaal ballonnen in de lucht,. Lekkere old-skool muziek. Eindelijk dansen. Want daar kwam ik voor. Nadat ik wat bekenden had gesproken, ging ik lekker los. Beneden dan. Een nieuw drankje geprobeerd, namelijk Ameretto Disaronno Sour (iets met Lemon) Ik dansde wat af en na 2 uurtjes had ik het wel gezien, helemaal omdat ik steeds dezelfde koppen zag. Ik zag dus wat oude feestkoppen van 10 jaar geleden Palladium gemixt met de nieuwe lichting party scene. Wellicht hun kinderen of zoals in mijn geval, neefjes en nichtjes van het bouwjaar beginnend bij 1980…The next generation.

Zorg er dus voor dat je op de lijst staat, mail naar: rogier@vanduyn.tv

(Farah van der Zijden)

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: