Perfect Age, de nieuwe creme van Robert Schoemacher


Als je jezelf van de dagelijkse beslommeringen wilt verlossen, trek ik er op uit en ga dan lunchen in de Zeilstraat. Even van die computer weg. Weg met die vierkante ogen.
FF lekker relaxen om je geest weer te voeden. Dat noem ik de: soep met ballen lunch. Heerlijke home-made tomatensoep en versgemaakte tonijnsalade. Met oosters Indisch tintje.
En het weerzien van mijn vriendin Irene.

Irene Lim is ook mijn connectie met Claudia Schoemacher. De vrouw van Robert Shoemacher. Irene is net als ik een ondernemende tante, veelzijdig en doelgericht.
Schept al een band. Zij bezit naast dit restaurant ook een zeer exclusieve modezaak. I.K. Amsterdam genaamd. Een boutique in Amsterdam uiteraard. Zeilstraat 58. Met allemaal topmerken zoals Patrizia Pepe, Burberry, Cavalli, Seven, R.E.D. en Valetino.

Van haar ook de tip van de exclusieve lancering van Perfect Age. Gecombineerd met een modeshow van Irene’s zaak I.K. Amsterdam. Dit alles neemt plaats in het IJ-gebouw. Ik moest natuurlijk weer even zoeken. Mijn auto geparkeerd bij Piet Heinkade. Nadat ik een protier had gevraagd waar het is, en vele voor mij zijn gegaan, kon ik eigenlijk het roze, witte, zilveren feest betreden. Hoog in te toren. Iedereen zag er zo schattig uit, in roze en wit. Dat maakt de sfeer meteen zachter. Na wat bekende te zien als Emiel Ratelband, Marijke Helwegen en Baba van Orange Babies, kwam Robert Schoemacher aan het woord. De crème is zijn eigen product. Houdt oud-veroudering tegen. Wie wil dat niet? Het proces vertragen….Instant verjongen gaat onmogelijk, gelukkig was hij daar ook eerlijk in, anders kan hij zijn kliniek ook sluiten.

Deze rijke crème heerlijk zacht aanvoelt op de huid, mocht ik ter plekke ervaren op mijn hand. Ondanks de rijke voeding erg luchtig en lekker smeerbaar. Het pompje is handig in gebruik. Je gebruikt nooit te veel en het scheelt qua hygiëne, want je zit nooit met je vieze vinger in de pot. Na een flitsende paaldans act kon de modeshow beginnen. Er kwamen 4 modellen de catwalk op. Een prachtige smoking voor de dames. Altijd erg moeilijk te vinden! En als klapstuk een betoverende, prachtige roze kaftan met heerlijke zwierige mouwen en een mooie bling bling gesp in de taille. Zeer elegant en helemaal perfect voor de lange vrouw.

Bij de uitgang mag ik een prachtige roze roos in ontvangst nemen.
Na deze geslaagde lancering ben ik nog even de voetjes van de dansvloer gaan doen bij De Duif. De aftrap van Amsterdam Dance Event. Daar was het publiek uber hip en jong. Dus ik kan meteen uittesten of ik nog een jong gezicht heb met Perfect Age opgesmeerd.
Afijn, de vuurdoop heb ik gehaald, ik werd niet weggestuurd, ik heb mij heerlijk vermaakt tussen de young& beautifull & skinny jeans & sneakers.


Alle informatie over de heerlijke Perfect Age crème kunt u vinden op: http://www.perfectage.nl/


En voor de mooie creaties van I.K. Fashion, kijk op: http://www.ikamsterdam.nl/



(Farah van der Zijden)

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: