Dress like your Mams


Als ik mij s'ochtends ga omkleden voor mijn Walk In closet, heb ik standaard die kleine meid van mij, om mij heen hangen...Tuurlijk doet ze als 2-jarige direct mijn High Heels aan en loopt ze triomfantelijk te paraderen voor de spiegel. "Mooi, mooi, mamma" zegt ze dan. "Ja schatje, je bent nog veel te jong voor die hakken en kleding." antwoord ik dan.


Maar nu is de oplossing daarbij. Little LaDress: Lise van het bekende LaDress merk, komt nu met een mini-lijn. Dress like your Mams is binnen handbereik en helemaal als het stijlvol en elegant is. 

LaDress lanceert vol trots -  geïnspireerd op het dochtertje van eigenaresse Simone -,  het beeldige jurkje Lise. Dit schattige tuniekje is speciaal ontworpen voor meisjes van vier tot twaalf jaar. Dus Lisa moet nog even 2 jaar wachten....Little LaDress ‘Lise’ is het kleine zusje van de bestaande tuniek ‘Chloe’ en kan zowel casual, als chic worden gedragen. 

Zo moeder, zo dochter! Te bestellen  op www.ladress.com

Farah van der Zijden

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: