Nieuw! La Mer Regenerating Serum tijdens Miljonair Fair




LANCERING

Maandagmiddag lanceerde La Mer tijdens de Business Monday van Miljonair Fair: The Regenerating Serum. Het allernieuwste product van La Mer werd door Isabelle de Cock (Brandmanager Benelux) en Joyce van der Velden (La Mer) aan alle aanwezige VIP’s geïntroduceerd. The Regenerating Serum is het nieuwe krachtmiddel tegen veroudering. Het bevat niet alleen een hoge concentratie van de bekende Miracle Broth van La Mer, maar ook het nieuwe Regenrating Ferment, een afgeleide van de stamcellen van de marineplant.

Het team van La Mer en FUSE PR heetten vele bekenden uit de beautyindustrie welkom in de stand van La Mer in de HollandHal zoals o.a. Renate Verbaan, Wendy van Dijk, Monique van de Ven, Fabienne de Vries, Lone van Roosendaal, Monique Klemann, Suzanne Klemann, Bastiaan van Schaik, Danie Bles, Nikkie Plessen en Quinty Trustfull.

Dat het Serum nu al populair is onder de vele aanwezige vrouwen, bleek wel aan de counter van La Mer in de stand. Iedereen wilde testen, ruiken en smeren en een uitgebreide uitleg krijgen van de La Mer dames. Maar het bleef niet alleen bij dames die alles over het nieuwe product wilden weten, ook een flink aantal heren stond binnen een mum van tijd naar het groene flesje te lonken…

En nu maar hopen dat ik er eeuwig jong uit zal zien. Want na een bevalling en slapeloze nachten kan ik wel wat gebruiken van dit unieke smeersel. Ik was al favoriet van de oogcreme van La Mer, die doet zijn werk in deze moeilijke tijden.
Toen ik vroeger klaagde bij mijn moeder, mams ik heb wallen, zei ze wijs, wacht maar tot je kinderen krijgt, dan heb je echte wallen..! Maar nu zijn de producten veel beter qua verzorging en kan ik dit serum van La Mer zeker aanraden!

Farah van der Zijden

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: