Moederdag High Tea & zangeres DO @friendsofthebrands in de Wintertuin Krasnapolskyhotel


Met mijn zus en moeder genieten van een high tea 
Prachtige Wintertuin zaal 


Ontvangst met mooie merken 

De mooiste Hairstyling by Lotus




ceo Dionne Schulf kondigt zangeres DO aan



Zangeres DO zingt prachtig en ontroerend




Sweet desserts i love it!

















Before the hairstyling of Lotus



After hairstyling of Rebecca! 


With Lovely friend and CEO Dionne Schulf


Sister, mother en me!





11 mei 2019 Moederdag Review 

Altijd fijn als je een uitnodiging mag ontvangen van het evenementen & influencers-bureau van Nederland @FriendsandtheBrands (www.friendsofthebrands.com)
 Zij koppelen merken en influencers aan elkaar en doen dat op een hele speciale en exclusieve manier. Het niveau van de events is altijd van hoog niveau. Dit keer gaven ze een speciaal event voor de moeders op Moederdag. Dat is voor iedereen toegankelijk als je op tijd je kaarten bestelt. Voor 70,- per stuk ontvang je een live concert van NL beste zangeres DO en heerlijke High Tea & Champagne lunch. Daarnaast maak je kennis met nieuwe merken op de markt en kun je het meteen e.e.a. 'live' uitproberen, heerlijke ijsjes, mooie nagellak, lekkere gezonde drankjes, etc.

Aangezien ik van mediafeest naar mediafeest ga o.a. om te netwerken, vond ik het tijd om mijn moeder ook te verwennen met een speciaal uniek event. Ik kan haar maar beter een mooie ervaring cadeau geven, dan de bekende bloemen en chocolade. Nou dat heeft ze geweten, deze High Tea - ervaring in de Wintertuin. Ze vond het prachtig en heeft ontzettend genoten. Vooral de "engelen' stem van DO heeft haar doen huilen! Ze gaf ook zelf aan: 'Ik ben niet gekomen om te huilen hoor..' maar het was allemaal zo ontroerend. Vooral toen DO zelf begon te vertellen over het moederschap. Hoe het haar veranderde en wat het gevoel met je doet wanneer je een hele 'verantwoording' moet dragen over een klein zieltje dat wordt geboren. Kortom de hele zaal grienen natuurlijk, inclusief moi.

Haar stem is ook zo fragiel, loepzuiver en mooi, je kan het gewoon niet droog houden.
Ook fijn dat ze helemaal NL-talig zingt. Binnenkort zal ze ook een solotour doen door Nederland, dus dat hou ik zeker in de gaten. Na de High Tea was het tijd om weer opgehaald te worden door de chauffeur. Die ongelooflijk veel moeite had om via De Dam te komen met mijn auto. Het was een ramp. Je merkt wel dat de massatoeristen het helemaal 'overgenomen' hebben in de stad, zelfs al in mei. Je kon over de hoofden heenlopen. Uiteindelijk zijn we maar gelopen naar het W Hotel en daar kon je tenminste rustig staan en kon de chauffeur rustig stoppen. 

Het was een super event en zeker de moeite waard om volgend jaar, zolang mijn moeder nog strong & young blijft, weer mee te nemen. Want zoals een man mij ooit op een vakantie vertelde (toen ik zwaar zat te mopperen dat ik al oud was)  sprak hij de legendarische woorden uit:
 "Woman like you, never grow old'" dus die quote heb ik op een kaartje meegegeven aan mijn moeder! 
De liefste, sterkste en knapste vrouw van de wereld. I love her!

Farah van der Zijden



Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: