Tip! Amstelhotel en OUD&NIEUW Zo vier je stijlvol met allure NYE 2018 bij @AmstelHotel in Amsterdam

Prachtige kerstboom @Amstelhotel Lobby 
Chique Salonboat voor magische @Light Festival @Amsterdam Canal Tour

Met @friendsforlife

Cappuccino altijd goed! 

@atyourservice  bij Duty host Iris Boekel 5-stars bij @Amstelhotel 

Vooraankondiging family programma bij @Amstelhotel


MET DE FAMILY STIJLVOL HET NIEUWE JAAR IN? HET KAN BIJ AMSTELHOTEL

Ieder jaar is het weer bedenken, wat gaan we doen met Oud & Nieuw. Want voor je het weet is het weer zo ver. Aangezien ik altijd druk en onderweg ben als businessbabe, is mijn voorkeur om lekker thuis te chillen. Gewoon TV aan, wat oliebollen, fles Champagne en dan naar buiten met de kids om het vuurwerk te bewonderen. Dat komt met name omdat ik het nieuwe jaar bij mijn gezin wil zijn.  Het is traditie en voor mij, een must om met die lieve kleine schatjes en mijn vriend in elkaars ogen aan te kijken te 'toosten'! Daarnaast zijn mijn jonge kids op oudjaar automatisch lang wakker. Vaak zijn ze hyper en weten ze dat er iets spannends aankomt. Dus het is of thuisblijven, of bij goede vrienden/familie of in een goed luxury hotel. 5 jaar geleden was dat bij het Hilton Hotel en dat beviel mij wel.

KEUZE IS INTERCONTINENTAL AMSTEL AMSTERDAM
Dit jaar kies ik voor de Luxury way of Amstelhotel. Nadat ik dit jaar eerder had gesproken met de marketing afdeling Anthony, en had ik er een goed gevoel over. Het is toch een icoon in Amsterdam, de locatie is helemaal TOP! Prachtig 'weids' uitzicht over de Amstel. Het pand zelf ziet er ook zo authentiek uit. Het is gewoon Magisch. Je voelt je als een prinses als je binnenkomt. Standaard Valet parking. De lobby met een torenhoge kerstboom, de versiering van buiten is prachtig. Alleen jammer dat er een flinke restauratie aan de gang is, maar dat is volgend jaar helemaal weg, is mij beloofd.

LUXURY VIP PROGRAMMA @AMSTELHOTEL  (15.30 - 17.30)

We gaan onze vrienden en familie verrassen in het oude jaar met een klassieke Royal Afternoon High Tea in de brasserie met uitzicht op de mooie grachten. Op de menu staan allerlei lekkers o.a.
- Gerookte ganzenborst
- Rosbrief met mosterd mayonaise
- Gerookte zalm met limoen mayonaise
- Kalfssaucijzenbroodje met paddestoelen en dragon
- Etagere vol heerlijke zoetige delicatessen van de @Amstel Chef

Alles met Champagne of een glas wijn of heerlijke, verse gekruide theeën...

Dit duurt tot max. 17.30 uur, dus dat moeten mijn kinderen nog wel volhouden. Overigens gaat de Nanny van onze vrienden mee, zodat wij ook even kunnen genieten van ons gezelschap.

EXCLUSIVE SALONBOATTRIP; OOK LEUK VOOR DE KIDS - (20.00 - 21.30)
Ik heb nogal rondgebeld naar een rederij die op oudjaar wilde varen. Best lastig in Amsterdam. Of de prijzen zijn sky-high of ze varen niet, i.v.m gevaar van vuurwerk. Hoe leuk is dat het toch gelukt is bij het @Amstelhotel om te genieten van een private rondvaart om de Amsterdam Light Festival Canal Tour op de grachten te bewonderen. Normaliter zit je toch duimen te draaien op oudjaar en te wachten wanneer het 12 uur is, nu kun je je nog vergapen aan het fantastische lichtspektakel! En de kids verheugen zich er nu al op!

HIPPE BAR @AMSTELHOTEL en DINER DASANT
In de modieuze, warme gezellig bar in het Amstelhotel zullen wij nog vast napraten over de boottrip en een  drankje nemen....

PROOSTEN IN STIJL MET CHAMPAGNE; DJ IN THE MAJESTUEUZE LOBBY @AMSTELHOTEL
En jawel dan is het aftellen tot 00.00 uur om te troosten met je hele family & vrienden.
En dansend het nieuwe jaar in te gaan. Voetjes van de vloer en swingen maar!

ROOM @ AMSTELHOTEL
Daarna kun je in een heerlijke, prachtige Kingsize bed rollen op je kamer op de eerste etage.
Prijzen vanaf 750,- voor een gezinskamer incl. ontbijt. Ook hier zal je vroeg bij moeten zijn, anders is het helemaal volgeboekt. Het is allemaal voor 1 nacht, alleen wel een sprookjesnacht. En de bijbehorende service, wat je van een 5-sterrenhotel mag verwachten.

-------------------EINDE PROGRAMMA--------------

REVIEW @NYE2018 @AMSTELHOTEL volgt...
Ik ga het allemaal beleven en opschrijven hoe ik die dag ga ervaren, dus hou mijn blog in de gaten...
For businessbabes met glamour!

Meer informatie kunt u vinden op: http://www.amsterdam.intercontinental.com/nl/

Farah van der Zijden
Lifestyle Luxury blogger







Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: