Video VIP night @MastersofLXRY was geslaagd, dresscode a touch of Royal blue








Donderdag 7 december 2017

INVITE

Hoe leuk is het om als gast uitgenodigd te worden door een zeer aardige attente dame bij het mooiste juweliersmerk van Nederland namelijk Gassan Diamonds. Ik heb daar mijn ChoicesbyDL collectie gekocht tijdens een van de eerste beursevents. Toen was het al een feestje om die stand te bezoeken. Je word altijd met alle egards behandeld, goede champagne en heerlijke bitterballen of een echte Hollandse hutspot met originele gehaktballen. Ja ze doen als Amsterdamse familie hun eer aan.

DRESSCODE
Op de stijlvolle, chique uitnodigingskaart, zwart met een blauwe 'zweem' las ik toch echt qua dresscode: "Black Tie with a touch of Royal Blue'. Dus ik peinsde mij suf..hoe kom ik aan een blauw getinte galajurk? Ingetogen blauw, la sik ergens over Royal Blue. Kobaltblauw etc. Afijn, ik had al zo'n galajurk van satijn in mijn kledingkast hangen, maar ik ga natuurlijk nooit in dezelfde dress naar een Gala. Helaas is het winkeltje in Amsterdam (in Sloten) er helaas niet meer. Die Turkse dame had de mooiste jurken.
Dus dan maar internet, en Asos heeft mij geholpen. Ik heb een prachtige rok besteld en een zilver bustier apart. Alhoewel ik een van de weinige zo gekleed was (iets met blauw) regende het de hele avond complimenten. Dus mijn avond begon goed! Want hoe je het ook went of keert... je wilt als businessbabe met glamour altijd de mooiste outfit aanhebben van het bal. Nu waren er genoeg ladies die avond die zich uitermate prachtig hadden uitgedost. Met de een nog mooier dan de anders qua Galajurken. Wat dat betreft is de Nederlandse vrouw steeds meer glamoureuze en mag het ook gewoon, zeker deze avond. Een keer in het jaar, jezelf helemaal laten 'shinen' en complimenten mogen aannemen. Zien en gezien worden. Hoe heerlijk is dat, om even alle dagelijkse beslommeringen en werkstress achter je te laten..


GIRSLNIGHTOUT
En omdat ik als drukbezette businessbabe vaak allerlei verplcithtingen heb en soms weinig tijd heb voor mijn eigen sociale leven, trakteer ik altijd mijn loyale vriendinnen op dit magische spektakel. Dan komen we weer gezellig bij elkaar en houden we elkaar op de hoogte van alle nieuws wat deze Luxury beurs te bieden heeft.
Ik was blij verrast door de Bloemenmeisjes! Wat een mooiboeket maken ze zeg.
Ideaal voor bruiloften en partijen.
Ook Addy van de Krommenacker stond er weer prachtig bij met zijn galajurken.
Dat is zo'n snoepjes winkel voor de vrouw. Een feestje, je weet eigenlijk niet welke jurk je moet kiezen ze zijn allemaal zo mooi. We staan daar echt met de meiden ons te vergapen aan al dat moois.

Naast kleding, schoenen en juwelen hebben we ook ontzettend gedanst bij het grote podium. Met al die live optredens konden we heerlijk swingen. Want voor je het weet slaat de klok al 01.00 uur en moeten de Cinderella's de RAI weer uit.

En daar gingen we weer, onze High Heels uit, de opgevouwen ballerina's weer aan.
Richting de Uber. Kortom, het was mij een feestje wel weer. Jammer dat het weer een jaar duurt voordat we ons weer mogen verheugen op dit MastersofLXRY spektakel!

Meer informatie: www.lxry.nl






Farah van der Zijden
Luxury Lifestyle blogger














Van 7 t/m 11 december bezochten 52.150 bezoekers uit binnen- en buitenland Masters of LXRY in RAI Amsterdam. Dit zijn 2.000 meer bezoekers dan vorig jaar, ondanks de pittige weersomstandigheden op zondag en maandag. De groots opgezette VIP-avond werd bezocht door 7.850 gasten. Zaterdag 9 december was de drukst bezochte dag met 16.500 bezoekers. Dit jaar groeide de beurs met 3.000 m2 ten opzichte van de vorige editie. Onder de bezoekers was er zeer veel belangstelling voor boten, vastgoed, premium auto’s, gadgets, gezondheid, horloges en juwelen. Masters of LXRY 2018 | GENIUS EDITION vindt plaats van 6 t/m 10 december en zal vanwege het succes minimaal 42.500 m2 betrekken.

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: