Grote opkomst bij de VIP LAF Fair, Life After Football Fair








Gezellig hoor, zo´n uitnodiging! De dagen worden donkerder, de nachten langer en het is kouder.
Tijd om je leven op te fleuren met een glamour feestje. Afgelopen woensdag kwam ik bij het unieke LAF fair event ons soort mensen tegen. De lifestyle fair voor de professionele voetbalwereld. Er stonden prachtige stands met exclusieve merken tentoongesteld, waaronder o.a. Mercedes met zijn nieuwe SUV, Crystolight met prachtige, verblindende kroonluchters, Erik Kuster de wereldberoemde interieurstylist, en Samsung met hun nieuwste flatscreens. Iedereen liep in haar mooie glamourjurk en of smoking te paraderen en je mocht lekker stralen, want niemand die je verbaasd aankijkt, integendeel, je bent hier nooit overdressed. Er liepen vele ondernemers, netwerkers, prominenten uit de voetbalwereld en vrienden van LAF rond.

Life After Football is opgericht door Regi Blinker, ex-voetballer. Naast het uitgeven van zijn magazine en het organiseren van lifestyle beursen, presenteert hij ook het succesvolle voetbalprogramma op RTL5. Iedereen die iets heeft met voetballen, kijkt naar zijn programma. In Nederland is dat nogal een grote doelgroep!

En nu stonden al die ex-profs op de rode loper bij de Passengers Terminal. Sommige kende ik wel van gezicht Frank de Boer, Ruud Gullit, Winston Bogarde, maar sommige ex-voetballers herkende ik helemaal niet. Ik ben eerlijk gezegd ook niet de doelgroep. Al zou ex-voetballer Pele pal naast mij staan, dan zou ik hem helaas nog niet herkennen. Zo kwam het voor dat ik tijdens de LAF VIP Night tegen een onbekende zat te praten, en wel zoiets dacht, waar ken ik hem nou van...terwijl mijn vriendin in mijn rug porde, joh dat is Wilfred Genee, van het VI tv-programma. Weet ik veel.., volgens mij is dat het praatprogramma, waar ik thuis altijd ruzie over heb, als mijn manlief het weer per se wil zien.

De sfeer was overigens top! Er speelde een geweldige band waarbij Shari Ashley haar debuut optreden deed, en er ging een smak geld naar een goed doel SOS kinderdorpen! En dat is altijd mooi. Ook de DJ was geweldig, Dit keer liep Sunny in het publiek rond, en niet achter de draaitafel. Van Sunny mogen we meer verwachten, ze gaat een Sunny in the City programma doen. Ook Estelle Gullit wil ontwerpster worden. De muziek was helemaal groovy. Nu moet ik wel zeggen, dat het publiek lekker kleurrijk was! Dus voor je het weet stond er een swingende knaap Quincy van tante S (Raymann is laat) en van SoKo, SoKo, voor je gezicht te dansen en bewoog je zelf van links naar rechts. Ik heb zeker uren op de dansvloer gestaan! De beat en de sfeer zat er goed in! Ondanks de gladde vloer, hield ik mij staande.

Gelukkig maakte de Champagne veel goed! Kortom een super geslaagde VIP LAF Night fair, wat overigens wel iets weg had van de Miljonairsbeurs, alleen kleiner, gezelliger en vooral kleurrijker!
Dus volgend jaar zeker komen!

Meer informatie op http://www.lifeafterfootball.eu/


Farah van der Zijden

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: