Vrijkaartjes VIP gewonnen via radio Decibel voor Grazia PC Catwalk!

Vanochtend naar het werk toe, het Eyeworks gebouw www.advance.nl
Dromend in de file, vind ik het toch altijd lekker om naar de Amsterdamse zender radio www.decibel.nl te luisteren.
En wat schets mij verbazing, ze geven vrijkaarten weg voor het VIP dek van de Grazia PC Catwalk.
Ik natuurlijk meteen SMSen. En ja hoor, ik werd even later teruggebeld, en ik had de kaartjes gewonnen! Leuk begin van een werkdag. Fashion is nu eenmaal mijn passion.
A.s. zondag is het alweer tijd voor de immens grote PC Catwalk. Het feestje voor mode-minnend Nederland. Alle fashionista's zijn uitgenodigd! Altijd gezellig zo'n buiten-event, mits mooi weer.

De vooruitzichten zijn goed! En de dochters van o.a. Daphne Deckers en Fiona Heering lopen gezellig mee. Ik kan mijn dochtertje meenemen, maar die is pas 2, dus dat wordt hollen achter haar aan, op de catwalk.....dus manlief vragen om haar voorlopig thuis te laten. Iedere modefanaat is dus uitgenodigd, want nu heb je de kans om echt Front Row plaats te nemen aan de grootste en langste catwalk in Nederland. Kom het zien! Meer info op: www.grazia.nl/pccatwalk

Wanneer: a.s. zondag 4 september 2011
Hoe laat: vanaf 12:00 uur
Toegang: gratis

Farah van der Zijden

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: