PERSOONLIJKE REVIEW: ClosetDetox met stijl: Beatrice van GetDressed onthult de geheimen van een georganiseerde en fashionable garderobe! 👗


Beatrice Stylist 

http://www.get-dressed.nl


Intake gesprek bij mij thuis met Beatrice 



After ClosetDetox




De lente staat voor de deur, en je weet wat dat betekent - tijd voor een grondige lentedetox, te beginnen bij mijn kast! 

 

ClosetDetox by top Styliste Beatrice  

Ik had het genoegen om de fantastische Beatrice te ontvangen, een styliste die alles weet van de laatste High End Fashiontrends. Gucci, LV, Chanel en Prada, het past helemaal bij haar tijdloze klassieke stijl. Ze heeft al jarenlang ervaring als styliste en met haar bedrijf GetDressed biedt ze persoonlijke consultaties aan ClosetDetox, inclusief ClosetDetox management, gewoon bij je thuis. Als drukke werkende moeder geef ik toe, mijn kast is een chaotische mix van winter- en zomerkleding, met af en toe toevoegingen van mijn twee tienerdochters. Die lekker alles bij mij erin gooien, want die extra rotzooi merk ik toch niet. Alleen het frustreert mij wel. Een doorn in mijn oog. Maar vrees niet, Beatrice kwam me redden! 

 

In een oogwenk, na een heerlijk koffiepraatje, dook Beatrice in actie. Geen geklets, gewoon een fantastische modetransformatie. We gingen door elke sectie van mijn kast en besloten wat mag blijven en wat weg moet. Ik dacht dat sommige items nog steeds de moeite waard waren, maar Beatrice, met haar smaakvolle en toch kritische fashion know-how kennis, had een andere kijk. "Nee, Farah, dit kan niet blijven, dat flatteert jou niet en zet je niet in je kracht. Dress for the occasion, dus op het strand prima" verklaarde ze, kijkend naar een gedurfd zwart bloot mini-jurkje uit Ibiza dat zelfs mijn tienerdochter instemmend afwees. Hm, ik dacht  “Age is just a number’ maar ook ik moet inschikken.  

 

Designerstukken tweede leven geven, duurzaam bezig zijn! 

Maar toen ik mijn designer tassen tevoorschijn haalde – o.a. schatten van Gucci (Bamboo)  en Valentino - sprankelden Beatrice haar ogen van vreugde. Natuurlijk waren die juweeltjes vrijgesteld van de ClosetDetox, want ze zijn nog waardevol om een tweede leven te geven en als Pre-Loved item, indruk te maken in het High Fashion Circuit. 

 

Passie van Beatrice : Fashion, Travel, Connect  

Nieuwsgierig naar de passie van Beatrice, vroeg ik haar waarom ze doet wat ze doet. Het blijkt dat haar liefde voor reizen, zowel lokaal als wereldwijd, haar inspireerde om een uniek concept te creëren – Fashiontrips voor businessbabes die willen connecten. Stel je dit voor: een groep levendige dames, allemaal met hectische schema's, reizen naar modesteden zoals Parijs, Milaan, Londen, New York en Dubai. Beatrice leidt hen langs pre-loved modewinkels of unieke nieuwe fashionshops en verzint een leuke excursie erbij. Met Beatrice ontdek je de verborgen schatten en ervaar je de authentieke stijl van de stad (just like a fashionista local!). De totale ontzorging die Beatrice biedt geeft haar voldoening. Ze gunt het om vrouwen in hun kracht te zetten en ze te laten genieten van shoppen want er valt zoveel te ontdekken in de wereldsteden.  

 

Weer terug bij onze ClosetDetox.  

 

Wat Beatrice onderscheidt, is haar talent om het proces moeiteloos te maken. Ze adviseert geen afstand te doen van iets met sentimentele waarde (ik heb namelijk nog steeds twee trouwjurken hangen!), maar ze geeft praktische tips om op te ruimen en te organiseren. Hier zijn enkele van haar gouden tips (ook te zien in de video): 












 

Tip 1: Scheid je zomer- en winterkleding voor beter overzicht. 

 

Tip 2: Investeer in dunne fluwelen hangers om doorzakken en kreukels in je kleding te voorkomen. 

 

Tip 3: Hang alleen kreukvrije kleding op zonder vlekken of losse knopen. 

 

Tip 4: Zorg ervoor dat je basisstukken hebt - op zijn minst witte en zwarte tops. 

 

Tip 5: Om bij een belangrijke presentatie vertrouwen en professionaliteit uit te stralen, adviseert zij om geen drukke kleding te dragen zoals stippen, strepen, grote bloemen. Kies daar voor in de plaats voor rustige kleuren die niet afleiden van de boodschap die jij wilt overbrengen. 

 

Haar verfrissende aanpak sluit aan bij mijn liefde voor zakendoen met een twist. Ze suggereerde een vleugje kleur met een sjaal of, voor de durfals, roze combineren met rood. In professionele termen wordt dit ook wel colourblocking genoemd. Wie zei dat zakelijke kleding saai moet zijn? Niet wij! 

 

In slechts 2,5 uur een super georganiseerde kledingkast  

Na een opwindende 2,5 uur was mijn kast getransformeerd tot een meesterwerk - georganiseerd, kleur-gecoördineerd en inspirerend. Ik voelde mij helemaal happy, klaar om mijn creativiteit te laten stromen. Beatrice had zelfs 2 geweldige outfits voor mijn volgende presentatie samengesteld. 

 

De lente is de perfecte tijd voor een ClosetDetox met Beatrice. Geloof me, je zult er geen spijt van krijgen! Voor meer informatie, kijk op: http://www.get-dressed.nl

 

Wat mij betreft, ik droom al van mijn volgende FashionTrip met Beatrice  naar Parijs de ModeStad van Europa van CHANEL. 

 

Waar zullen onze stijlvolle avonturen ons volgende keer naartoe brengen? Blijf op de hoogte voor meer modewellustige escapades! 

 

#fashion #travel #connect #fashiontrips  

 

Farah van der Zijden – Lifestyle en Fashionblogger voor businessbabes met glamour 

 

 

 

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: