Op de fiets met de nieuwste collecties naar Hudson Bay
De belangstelling was groot van de pers en publiek bij Hudson Bay opening Rokin Amsterdam
Rooftop grand cafe, oosterse keuken
Heerlijke Coffee!
Ruim opgezette opstelling
Geslaagde outfit gescoord
Louis Vuitton vintage bags
Must have: Karl LagerFeld bags
Shop in Shop MARCAIN
Opening Rokin 49 Hudson's Bay warenhuis
Ik was gisterenochtend bij een geslaagde opening van Hudson's Bay. We stonden met een behoorlijke menigte pers en publiek voor de deur te wachten. De eerste gelukkigen (50 man/vrouw) kregen een goodybag bij binnenkomst. Het pand ziet er van binnen ruim en licht uit. Hoge plafonds. Het personeel was erg vriendelijk, er werd zelf luid geapplaudisseerd voor ons bij binnenkomst. Mijn eerste indruk
De inrichting, de sfeer, het heeft totaal niet het gevoel van de 'oude' V&D. Ik vind het veel eigentijdser. Meer Scandinavische look, veel 'blond' , wit en veel planten. Kortom, ruim opgezet inclusief de kleedkamers. Je kunt goed om de collecties heen lopen qua kledingrekken. De kleding collecties is voor ieder wat wils, alleen de prijzen liggen wel zeker hoger dan de 'oude' V&D. Ze hebben upgrade, luxury, hippe merken als Zoe Karssen, Armani, MarcCain en Karl LagerFeld, LEUKE BAGS van hem gespot! Casual merken, zoals o.a. Tommy Hilfigger, Scotch &Soda, Denham, etc. zijn er ook te vinden. Zelf ben ik 'geslaagd' met het merk Opus. Gezien de prijzen, cq merken strategie ligt het m.i. dichter bij Byenkorf aan. Het deed mij ook denken aan Marks & Spencer in Den Haag. Alleen is dat wat klassieker. Dit winkelconcept is erg toegankelijker en vriendelijk. Het pand is in ieder geval altijd de moeite waard om te bezoeken. Vooral bovenin is het fantastisch om iets te eten, of te drinken, de koffie was top! Verder was het nog even zoeken naar de menukaart. De prijzen variëren van 5 euro tot 25 euro en meer.
Neem zelf een kijkje, ze gaan binnen een rap tempo nog meer vestigingen openen.
Kijk ook even op www.hudsonsbay.nl voor de online winkel!
Mijn naam is Farah van der Zijden. Al jaren liefde voor het marketingcommunicatie vak. In mijn rol als communicatie professional sla ik bruggen tussen commercie en creatie. Bij diverse grote Media (o.a DPG Media/ Sanoma) en Reclamebureaus (Ogilvy, DDB) ervaring opgedaan. Ondernemend, doelgericht, goedgehumeurd en creatief. Mijn passie is Luxury Fashion, Fine Dining, Art & Luxury Travel. Verder ben ik trotse moeder van 2 jonge meiden en woon ik in Amstelveen.
Ik vind het gewoon leuk om naast mijn werk in de contentmarketing te schrijven over lifestyle zaken waarin ik graag andere businessbabes met een touch of glamour hopelijk inspireer, informeer en wellicht activeer om leuke uitjes te doen.
Dit is puur een onbetaalde hobby van mij.
Mijn lijfspreuk is:
" Verandering is het enige constante' en dat houdt het Mediavak boeiend!
Farah van der Zijden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten