Party Shopvip.com in Amstelhotel

Het gaat goed met online shoppen. Dat wist ik al. Ik vind het een uitvinding. Voor ondernemende working mams, moet je spaarzaam met je tijd omgaan. We willen natuurlijk tegenwoordig alles, the power woman in me zijn. Er goed uitzien volgens de laatste trends, bijblijven op je vakgebied, de nieuwste gadgets zoals de nieuwe iPad 2, de kids goed opvoeden en ze er op en top uit laten zien, je interieur moet er gelikt uit zien, en dan ook nog tijd voor ontspanning! Niet voor alle vrouwen is shoppen ontspanning, maar voor mij zeker wel. Ik vind het heerlijk, off en online. Ik kan uren kijken, slenteren, voelen, passen en natuurlijk kopen. Soms ga ik de deur niet uit, omdat ik dan denk geld te besparen...maarja met de iPad binnen handbereik, kan je ook je geld goed kwijt op internet...

Zo ben ik ook lid van www.shopvip.com  Een besloten shopping community. Ik ontvang elke keer een mail met de aanbiedingen. Te verleidelijk natuurlijk. Soms moet ik echt ff naar mijn kast lopen, of ik nu echt niet al 10 mooie tassen heb hangen? Afijn, ik zie natuurlijk altijd wel een mooiere tas, broek, schoen etc. Helemaal met de topmerken die www.shopvip.com te bieden heeft.

Lekker koekeloeren vanuit je luie stoel naar mooie merken zoals o.a. Patrizia Pepe, Björn Borg, Ti Sento . En toeslaan als jouw unieke stuk er tussen zit. Luxe voor een betaalbare prijs, daar hou ik van.

Om te vieren dat de 1000ste sale gaat starten, was er een persfeestje georganiseerd in het Amstel Hotel met Bastiaan van Schaik als hoofgast. Ook werd er aangekondigd dat ze een samenwerking aan gaan met FashionBash. Een initiatief van actrice Carolien Spoor die verschillende kleding van Nederlandse BNers gaat veilen voor een goed doel! Voor welk doel en wanneer dat horen we nog.

Verder trad er nog een dance groep op. Furious Flow. Een stel vlotte, jonge gasten die super goed konden dansen.

In ieder geval, als je nu naar de site gaat, kun je de sale stukken vanzelf vinden. Er zit bijvoorbeeld een mooie, cognac kleurige tas bij..Wel eerst even aanmelden! zit je weer met een inlog en wachtwoord extra....

Farah van der Zijden



Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: