Nieuwe collectie van Shick schoenen is binnen!






Op uitnodiging van MOOI PR uit Amsterdam, had ik het genoegen om de nieuwe collectie schoenen van Shick te bewonderen. Met ontbijtservice. Erg fijn. Voordat het fasion geweld losbarst van de AIFW, kon ik in alle rust de nieuwe Shick modellen passen en bekijken.

Shick doet het slim. Ze hebben om de 6 weken een nieuwe collectie. Een soort H&M maar dan in schoenen. Zo spelen ze in op de laatste trends. En de prijzen zijn gemiddeld 30 eurries. Betaalbare fashion. De collectie kun je makkelijk online bekijken, maar zelf ben ik huiverig met aankoop van schoenen via internet. Ik moet ze namelijk passen, aanraken, kijken of de hak niet hoog genoeg is, inmiddels mama geworden dus kan niet te hoog gaan, daarnaast voel ik altijd of het leer wel soepel is etc. Afijn, schoenen moeten gewoon meteen lekker zitten, aantrekken en hup weglopen. Goed nieuws voor jullie, je kunt deze schoenen ook passen bij Shick brandstore in Kalverstraat 204 te Amsterdam.

Ik ben echt een schoenenfreak. Ik heb al een aardige collectie thuis in de kast. Alleen deze nieuwe collectie van Shick doet mij toch weer verleiden om mijn schoenenkast verder aan te vullen. Wat een leuke schoenen zeg! Erg modieus. Voor ieder wat wils, van glamourvrouw tot stoere chica. De trend van het enkellaarsje zet door. Pumps blijven hot! Wat extra leuk is dat de hoogte van de hak iets wegvalt tegen de hoogte van de voorkant van de pump. Deze verdikking is weggewerkt in de zool van de pump. Prachtig dus, je ziet het niet, maar voelt het wel, namelijk 2 centimeter 'lagere' druk op de bal van je voet!

Neem zelf gauw een kijkje op :www.shick-shoes.com
of loop zeker binnen in hun winkel in de Kalverstraat 204, te Amsterdam.
Farah van der Zijden

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: