Nieuw: Betaalbare design luxe met ESQO living



ESQO living, een nieuw begrip in designmeubelen, openende zijn showroom in Amsterdam, Westerdoksplein 12 op 20 juli j.l.
En ik was uitgenodigd. We arriveerde met erg mooi weer. Het was broeierig warm. De rode loper stond uit en we kregen keurig een gouden bandje. Dit bandje had een betekenis, want we mochten meteen proeven aan een heerlijke rosé. Eenmaal binnen kon ik mijn ogen niet geloven. Wat een prachtige meubelen. Mooie dikke fotoboeken van Helmut Lang, en andere topwerken lagen op de diverse salontafels. De banken zijn erg royaal en zitten heerlijk. En als ik vervolgens mijn droombank tegenkom, en het prijskaartje erbij pak, dan schrik ik mij een hoedje! Slechts 1700 euro. Voor die uitstraling, echt leder, luxe en comfort? Kan niet anders zeggen dat dit zijn naam waarmaakt: Affordable Luxury. Betaalbare luxe. Past ook helemaal bij mijn site
www.budgetdesignhotels.com waar je ook prachtige luxe hotels vindt, voor een betaalbare prijs.

ESQO living is een meubelzaak die zich op het hogere segment richt, IKEA plus en toch een zeer betaalbare prijs. Allemaal Dutch designers, alleen wordt de produktie in China gedaan, vandaar de lage prijzen. Eigenlijk zou je dit bijzondere adres niet moeten vermelden, maar toch, kijk gauw even op : www.esqo-living.nl
voor die prachtige meubelen! Of ga langs bij Westerdoksplein 12 in Amsterdam. In de showroom beleven, voelen en zitten, is toch fijner dan alleen op de site koekeloeren...

Farah van der Zijden

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: