Hunkemöller verleidt vrouwen&mannen tijdens de AIFW





Een show van Hunkemöller komt niet direct bij je op, als je als fashionista de AIFW bezoekt. Je verwacht daar nieuwe fashiondesigners, upcomming en bestaande designers, studenten die net afgestudeerd zijn van de kunst of modeacademie. En dan zie je in de lijst staan: Hunkemöller; één van de grootste lingeriespeciaalzaken in Europa en marktleider in de Benelux-landen.

Wat is de reden voor hun aanwezigheid bij AIFW?

Welnu, Hunkemöller is een 100% Nederlands merk. Hunkemöller en Maxeda Hunkemöller, opgericht in 1886, is onderdeel van Maxeda, de grootste non-foodketen van Nederland. Hun in-house design team houdt zich constant bezig met productinnovatie en vernieuwing. Met de fashion show willen ze de consument en modewereld laten zien dat ze een sterk merk zijn, vol nieuwe ideeën. In november 2010 staat de opening van een flagship store en een nieuwe campagne op de planning.

Ik ben erg benieuwd naar de show, want ik heb de eer om frontrow plaats te mogen nemen. C1, wat een geweldige plek dankzij MOOI PR. Het eerste model komt op en ja, een prachtige slipdress voor in the evening. Mooi, begint goed. Vervolgens een kanten twinset lingerie. Alles niet te ordinair. Netjes en chique. Deed mij een beetje denken aan de Victoria's Secret collectie. De meiden lopen goed, ik vind dat toch knap. Je stelt je zo kwetsbaar op en je laat natuurlijk veel bloot zien. Maar ze vertrokken geen krimp. Slanke figuren, dat moet je natuurlijk wel hebben. Ook Kim & Sylvia liepen mee. De beroemdheden van Next Topmodel van tv.

Sensuele verleiding, romantiek en glamour kenmerken de Hunkemöller Winter 2010 collectie. WOMEN IN BLOOM is het thema van deze fashionshow en staat voor vrouwen die zich elke dag in de bloei van Hunkemöllerhun leven voelen. Je bent het stralende middelpunt! Op mijn lijf geschreven...moet alleen wel iets vaker naar de sportschool, i.p.v. alleen betalend lid te zijn. Met name de catsuit vond ik prachtig (is eigenlijk een pyjama) maar is zo fashionable, je kunt het zo aan naar een feestje. UNDERwear will be TOPwear. Ik denk dat Hunkemöller geslaagd is met deze nieuwe collectie en met die prachtige luxe box met strik goodybag kan ik meteen gaan shoppen op hun site!

Kijk zelf ook op hunkemoller.nl

Farah van der Zijden

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: