Oprichters Voedselbank krijgen Martin Luther King Award van organistatie DutchVersity




Ik ging eigenlijk daar naar toe met name om de grote soul artiesten en als favoriet uiteraard ELVIS CRESPO!
Een award uitreiking voor een goed doel is natuurlijk altijd mooi, alleen zoals de ontvanger het zelf toelichte zou het niet nodig moeten zijn, omdat je vanuit jezelf gewoon mensen moet helpen en daar niet voor beloond hoeft te worden.
Mensen helpen die je dankbaar zijn, is volgens mij ook de grootste beloning! Zo heb ik mijn nicht verraast om mee te gaan, want het was haar droom om Elvis Crespo live te zien, dus zij glunderde helemaal toen hij vlak voor haar aan het swingen was!

Toch ben ik blij dat er erkenning is voor ook een stuk armoede.
De Martin Luther King Lifetime Achievement Award is in het leven geroepen om een blijk van waardering te geven aan personen die de filosofie van verdraagzaamheid en gelijkheid van Mr. Martin Luther King Jr. belangeloos uitdragen. Vorig jaar is deze prijs voor het eerst buiten de Verenigde Staten uitgereikt. Job Cohen ontving de award mede vanwege zijn vermogen om verschillende personen nader tot elkaar te brengen.

Verder was het entertainment dus TOP! Ik heb met mijn dikke pens heerlijk genoten!
Volgend jaar weer en net zoals Jorgen Raymann het zegt, als hij of zij het kan, kan jij het ook!
The Hi5
Duim omhoog = positief.
Wijsvinger = focus
Middelvinger = met kop en schouders boven de rest uitsteken!
Ringvinger: Trouw en betrouwbaar, doe wat je zegt, zeg wat je doet
Pink: bij de pinken zijn, blijf up2date, kennis is macht!

(Farah van der Zijden)

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: