FOTOREVIEW: MERCEDES SHE Ladies Day businessbabes racing circuit Zandvoort
























Erg leuk om uitgenodigd te worden voor de lancering van het nieuwe platform van het luxe premium automerk Mercedes "She'.
Met dit initiatief zoekt het merk Mercedes een betere band met hun klanten en richten ze zich met name op de dames, die steeds meer in het zakenleven komen en ook beslissingen nemen over auto-aankopen. Erg slim. Ik loop al een tijd mee in de automotive branche en de groeimarkten is er zeker in de diversiteit en inclusiviteit van slimme businessbabes.

Daar aangekomen op het hoofdkantoor in Utrecht stonden de prachtige bolides al op ons te wachten en een heerlijke lunch. Het was in de puntjes verzorgd. Je werd vriendelijk ontvangen en je mocht ter plekke na de lunch met je ogen dicht een autosleutel uitkiezen. Uiteraard is het dan spannend welke auto je gaat rijden. Op het buitenplein kreeg ik de AMG 45 ter beschikking. Die motor maakt zo'n hard geluid, dat ik dacht dat ik al op het circuit reed, helemaal als je de sportstand plus aanzet.

Ik hou wel van een beetje doortrappen, en ik was niet de enige. Mijn medepassagier reed motor en toen zij het circuit opreed, hield ik mijn hart vast. Ze was een racemonster, voor de bocht ff afremmen en in de bochten gasgeven! Helaas moesten we in een colonne achter elkaar rijden, dus ze kon niet inhalen, maar ze zat wel te 'kleven' en te 'duwen' aan de bumper van de voorganger.

Toen mocht ik bij de pitchstop ook even mijn rijkunsten tonen. Het was ff wennen want het waren nogal veel bochten. Op zich hield ik de colonne wel bij, alleen remde ik wel af in de bochten...dus dat was steeds bijsturen...Na 4 rondes op het circuit mochten we de Mercedes VIP lounge in. Daar kregen we onze oorkonde! Erg leuk allemaal!  En toen dit event afgesloten werd met een mooie goodybag en het magazine "She" erin zat (hetgeen geproduceerd wordt door HeadOffice (content marketing bureau van Sanoma), kon mijn avond niet meer stuk. Al the ladies in tha house, waren super enthousiast over dit event! Dat heeft Mercedes goed uitgerold. Begrijpt the luxury way of life for woman. Ik heb ontzettend genoten.

Wilt u meer weten over She’s Mercedes? Kijk dan op www.mercedes-benz.nl/she

FOTO REPORTAGE 
http://www.ronvanderslik.nl/mb/dtm_she_2018


Farah van der ZIjden 

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: