NIEUW: VOORJAARSGEUR: GUCCI BLOOM Acqua di Fiori


GUCCI PARFUM BLOOM ACQUA DI FIORI v.a. 50 ml E 80,-




REVIEW: GUCCI BLOOM - Acqua di Fiori


GUCCI heeft een nieuwe geur geïntroduceerd dit voorjaar 2018. GUCCI BLOOM Acqua di Fiori. 

DE 'GEDACHTE' ACHTER DEZE PARFUM
Vriendschappen tussen vrouwen die gesmeed zijn in de spontaniteit van hun jeugd, blijven altijd bestaan. Met deze frisse en groen geur, viert Acqua di Fiori de vitaliteit en energie van de jeugd en vriendschap. Het verkwikkende en stralende parfum brengt schoonheid over van onbewuste schuld.
Persoonlijk klopt het dat ik vriendinnen heb uit mijn jeugd, die ik al inmiddels dertig jaar ken en we hebben nog steeds dolle pret met elkaar.

DE NOTEN
Deze geur is samengesteld door meesterparfumeur Alberto Morilles. Trouw aan de geconcentreerde ingrediënten van Gucci Bloom de geur die je doet denken aan een tuin die volop in de bloei staat. Deze geur is een frisse, zomerse lichtgroene geur. Een parfum bestaat uit een aantal gemengde noten, deze bestaan o.a. uit:
-een fris waterig akkoord van groen galbanum
- een sierlijke zwarte best en in het hart stralen Gucci's jasmijnknopen, Chinese kamperfoelie en tuberoos. De sensuele basis van musk en sandelhout brengt warme en diepte. 

VERPAKKING
De binnen-en buitenkant zijn versierd met een speels geprint floraal herbarium patroon in een nieuwe tint groen. Het toile de jouw-patroon an blaadjes, kersentakken en bloemen is in een zwarte lijst gevat, en komt terug op het label van de bleekroze flacon. De kleur weerspiegelt de noten van de geur en zijn boodschap van energie en frisheid. 

REVIEW
Het ruikt inderdaad erg zacht en poederig. Een prima geur die je zakelijk kan dragen, overdag en juist op kantoor. Een geur voor de businessbabe met glamour, want ik ga nooit de deur uit voordat ik een passende parfum heb gedragen. Het is het einde van mijn beauty ritueel, aan de linker-en rechterkant (binnenkant) van mijn polsen en in mijn nek. Niet te veel, een 'zweempje'. Alhoewel mijn persoonlijke voorkeur GUCCI Guilty is, ik gebruik namelijk standaard de bodylotion daarvan en voorheen mijn verslaving GUCCI Rush was, is dit een welkome aanvulling in de GUCCI parfum familie. Dus ja ik ben echt een FAN van GUCCI parfums en deze is zeker aan te bevelen voor de warme zomers. En ook de verpakking is prachtig. Een mooi cadeau voor je zelf of je partner.

TE KOOP: 
Te verkrijgen bij de geautoriseerde GUCCI Parfums parfumerieën en warenhuizen o.a. Douglas, ICI Paris, De Byenkorf vanaf half april 2018.



Farah van der Zijden 
Luxury lifestyle & beauty blogger 









Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: