FRIENDSOFTHEBRANDS organiseerde succesvolle THE WHITE DINNER in HARBOUR CLUB met TOP 50 influencers, bloggers, vloggers van NL




































Exclusieve Uitnodiging
Ik kon niet wachten op het exclusieve event van THE WHITE DINNER van FRIENDSOFTHEBRANDS.
Dit event is er jaarlijks voor een select groepje businessbabes met glamour, die actief zijn op social media.
De gasten bestaan voornamelijk uit media influencers, vrouwelijke BN-ers en invloedrijke zakenvrouwen.
Friendsofthebrands verbindt (nieuwe) merken met deze influencers, zodat deze merken hun propositie (boodschap) face to face kunnen vertellen en daarmee hun bereik ter plekke kunnen vergroten via de actieve social media kanalen van de aanwezigen.
Elevatorpitch per merk
Dat gebeurt middels een 'pitchronde'. Hierbij mogen merken/brands 15 minuten 'pitchen' en op een overtuigende manier de unieke selling points van zijn of haar product aan de influencer vertellen. Deze luistert aandachtig en maakt foto's, deelt deze ter plekke via social media zodat het product onder de aandacht komt bij de volgers van de influencersbusinessbabes/zakenvrouwen. Uniek concept!
NIEUW: AUTOPRIMEUR LEXUS LC 500h: uniek exemplaar in Nederland van 50 stuks wereldwijd
Dit keer was er een bijzondere introductie van een van mijn opdrachtgevers Lexus, waar wij de content marketing voor verzorgen. Wij maken onder andere het Lexus Life magazine en de Lexus nieuwsbrieven op ons kantoor HeadOffice.nl (onderdeel van Sanoma, contentdivsie)
 
Deze Lexus LC500h launch edition was het enige exemplaar in Nederland van 50 stuks wereldwijd.
Een collectors item die voor het eerst in NL was te zien. Sensationeel exterieur en interieurdesign, pure handwerk.
Tijdens deze White Dinner, hebben de vrouwelijke influencers, o.a. Angela Groothuizen, Victoria Koblenko en Supertrash 
in een stijlvolle ambiance kennis mogen maken met deze prachtige businessbabes car. Zij mochten het als eerste zien en een 'touch en feel' sessie ondergaan. Zittend achter het stuur, en sommige dames op de motorkap van de auto. My white dress matcht perfect bij de white Lexus LC500h. The perfect couple. Your best friend, die je nooit in de steek laat. Want een Lexus rijdt altijd. IJzersterke kwaliteit en perfect, mooi afgewerkt van binnen. Aan het einde van de avond, wint een powervrouw een weekend rijden in de Lexus naar keuze. Dit keer was de prijs gevallen op Olcay Gulsen (SuperTrash).
#LexusNL

Aanwezige Brands
Great Beauty Bar Nederland
Dit merk verkoopt verschillende beautymerken, waaronder Anastasia hairbrow producten. Of extra haarstukken die je heel makkelijk in je haar kan knopen. Uiteraard ook de 'shapings' producten van Anastasia. Instant Glamour nodig? Check hun site op: https://www.greatbeautybar.nl/
 #greatbeautybarnl
JANMagazine
Elke keer wordt dit exclusieve event gekoppeld aan een goed doel. Dit keer Metakids. Kinderen met deze stofwisselingsziekte hebben een korte levensduur. Dat is natuurlijk vreselijk. Onderzoek hiernaar is nog volop in ontwikkeling. Alleen is er geld en tijd nodig. Met name geld om het onderzoek te steunen. Hiervoor heb ik een tas gedoneerd. Deze tas wordt geveild via #tasviajan of #janmagazine. Al het geld gaat naar dit goede doel. Zelf kun je ook meedoen! Kijk voor meer informatie op : www.metakids.nl
of #tasviajan of #janmagazine

All-time Favourites
Deze tas hoor bij elke businessbabe in de kast te hangen. Zo ideaal! Je kunt je laptop, boodschappen, sportspullen, strandspullen etc er makkelijk in doen. Het is een grote Ikea tas maar dan veeeel leuker en uiteraard met een leuke print.
Bestel zelf op: https://www.alltimefavourites.com/nl/
Hannah
Het heerlijke beautyproduct met natuurlijke ingrediënten. Ook dat mochten we ter plekke proberen. Ook weg van natuurlijke ingrediënten in je beautybox? Check dan op www.hannah.nl voor het product wat bij jouw huidtype het beste past.
Change Laserclinic
Dat vond ik geweldig! 100% Pijnloos ontharen, wie wil dat niet. Ik ben fan. Ter plekke uitgeprobeerd, het is top. En inderdaad pijnloos. Ik ga snel boeken voor de zomer! Kijk ook op: http://www.changelaserclinic.nl/

Omoda
Voor modieuze schoenen moet je bij deze winkel zijn, we werden meegenomen door de zomer trends.
Kleur, kleur en nog eens kleur. En veel bandjes. Punt, rond het kan allemaal. Omada heeft topmerken op hun webshop.
Kijk zelf op www.omoda.nl

Avanca
De draadloze hoofddopjes zijn al top, nu hebben ze glasharde bescherming voor je Iphone. Ideaal als je net zoals ik af en toe een chaoot ben en je mobiel weer laat slingeren, zodat je kids er mee aan de haal gaan  En dan kunnen ze het nog weleens uit hun hand laten glippen. Of ik kras met mijn autosleutels tegen het glas. Afijn, dit glas is zo sterk, je kunt er nij wijze van met een hamer op slaan, geen krasje te bekennen. Ik ben fan en meteen 1 besteld! Check ook: www.avanca.nl

Lekkere Smaken
Gedurende het feest werd onze smaakpapillen verwend met het heerlijke drankje Licor43 en de onweerstaanbare Richenel's Patisserie bonbons. Heerlijk waren ze. Bij het diner werden we verwend met een zalig stuk witte vis en bonbons. Daarna mochten we een onderzoeksenquête invullen. Vervolgens kregen we een loodzware, niet te tillen goodybag mee, met allerlei (nieuwe) producten thuis uit te proberen. Het was een geslaagde goed georganiseerde avond! Dionne Schulf (eigenaresse van FriendsoftheBrands) heeft dat goed georganiseerd.
Can't wait voor de volgende editie. Als merk is dit LIVE EVENT met deze doelgroep, het ideale podium om jezelf te profileren, juist in deze tijd, waarbij het steeds lastiger wordt, om je doelgroep te bereiken...en vooral te 'beraken'...
Daarnaast heb je als merk ook de mogelijkheid om zelf af te stappen met de influencers en samenwerkingen op te zoeken, zonder een 'agent of bureau' ertussen.

Farah van der Zijden



Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: