Exclusieve parfum voor de business babe: House of Sillage nieuw in Benelux


Dignified: Voor de High Standard Gentleman 





Nicole Mather CEO House Of Sillage
Acteur & presentator Koert-Jan de Bruijn (links)
Jan-Willem Loor en Tertius van Oosthuyzen van Galerie Oostloor


Introductie door Koert-Jan de Bruijn
(rechts) Linda Botter Maison PR
Jan-Willem Loor en Tertius van Oosthuyzen van Galerie Oostloor
 Nicole Mather en The Scentables
 Passion de l' Amour Edition Prive¦üe op riser
CEO Nicole Mather
Parfums House of Sillage nu ook in Benelux

Afgelopen 16 April heeft het Nederlandse parfumdistributiebedrijf The Scentables de gehele collectie van het prestigieuze House of Sillage Haute Parfumerie gelanceerd in de Benelux. Binnen slechts 2,5 jaar na wereldintroductie veroverde dit high-end luxe merk 40 landen en won het 3 Prix Formes de Luxe en een Pentaward. Met een verkoopwaarde vanaf € 298,- bevindt House of Sillage zich in het hoogste segment binnen parfumerie.

Mark Buxton en Francis Camail
Het Amerikaanse huis kent acht pure damesparfums (tussen 20 en 30% parfumolie) en de vorige maand in Harrods Londen gelanceerde herenparfum DIGNIFIED (30% parfumolie). Ze zijn allen volledig geproduceerd in Frankrijk en gecomponeerd door de beroemde ‘neuzen’ Mark Buxton en Francis Camail.

Meest waardevolle flacon ooit  
Tijdens het exclusieve lanceringevenement georganiseerd door Maison PR werd bij Oostloor Art & Objects in Amsterdam, werd de meest waardevolle flacon óóit binnen haute parfumerie voor het eerst aan de wereld getoond, de House of Sillage Passion de l’Amour Edition Privée. Deze flacon heeft een waarde van € 344.000,- ex btw en is getooid met een handvervaardigde massief gouden stop die is afgewerkt met vele hoogwaardige diamanten en andere edelstenen.

Nicole Mather
De Amerikaanse founder/CEO Nicole Mather, was zelf ook onderdeel van het intieme evenement. Zij nam tijdens haar presentatie de gasten mee in haar wereld van inspiratie.
Nicole: “House of Sillage is mijn beleving van compromisloze kwaliteit en luxe, zowel qua inhoud als qua presentatie. Het is voor diegenen die zich willen hullen in pure vrouwelijk- of mannelijkheid,....voor liefhebbers van haute parfumerie”.  

Aan de Poel en Stefan van Sprang

Het ontbrak de societygasten en aan niets afgelopen donderdag. Zowel het reukorgaan als de smaakpapillen werden ultiem geprikkeld dankzij de prachtige culinaire creaties van chefkof Stefan van Sprang van Restaurant Aan de Poel (Michelin **). Zijn Signature Bites waren geïnspireerd op de verscheidene parfums van House of Sillage

Farah van der Zijden

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: