GirlsFlightOut naar Barcelona powered by Transavia was een succes!

GirlsFlightOut met Transavia naar Barcelona
Airport Eindhoven
Esther Oosterbeek  en Farah van der Zijden
Eshter Oosterbeek van Dolly Dots
Pauline Wingelaar, zoals de Gooische Pau en Fatima Moreira de Melo
Zarayda Groenhart en vriendin
Esther en Farah

Op het strand van Barca

Prijswinnaars van Transavia

Alle pers lifestyle journalisten op terras
Back home
Esther en Farah in Carpe Diem
Goodybag
Uitnodiging GirlsFlightOut
 
 
 
Op een dag een belletje. Van het meest professionele marketing PR bureau uit Amsterdam www.lindenenbarbosa.nl Of ik zin had om mee te gaan naar Barcelona voor Transavia t.b.v. GirlsFlightOut van NET5. Nou ik hoef natuurlijk niet 2 keer na te denken, Ja natuurlijk ga ik dan. Kom maar op met de briefing. Mijn oude klant weerzien en lifestyle, nieuwsjournalisten en BNers begeleiden, daar krijg ik nu energie van! Als een geboren netwerker (ik praat nog zelfs tegen een deur...) wil ik graag de groep prijswinnaars en pers o.a. uitgenodigd door Transavia & NET5 vergezellen als PR dame en mijn werk doen als Social Media Reporter via Twitter https://twitter.com/transavia en voor Facebook https://www.facebook.com/transavianederland

Ideale citybreak/shoptour van Transavia samen met Esther Oosterbeek (mede Dolly Dot)

Ik vertrok op tijd naar het vliegveld Eindhoven, voor je weet maar nooit...maar wat schets mijn verbazing. We waren er binnen een uur met de auto vanuit Amstelveen! Esther Oosterbeek (Ex Dolly Dots) was mijn reis en kamergenote. Vijf jaar geleden stond ze nog 3 dagen in een uitverkochte Ahoy (als 1-malige comeback). Momenteel is ze jarenlang een ervaren visagist http://www.estheroosterbeek.com Ze gaat mij opmaken voor de GirlsNightOut in Barcelona. Eerst maar kreukelvrij de vlucht doorheen komen.

Vliegveld Eindhoven, bubbels in het toestel van Transavia en roze loper

Eindhoven, lekker makkelijk vliegen vanuit de regio. En overzichtelijk. Scheelt enorm veel tijd. Gewoon direct doorlopen naar de incheckbalie en je bent zo bij de gate. Lekker relaxed. Transavia had de balie versierd met ballonnen en eenmaal buiten stond de roze loper uitgelegd. Wat een sensatie en een leuk idee! Moet je voorstellen, 125 vrouwen in 1 toestel, zelfs de piloten waren vrouwen! Een en al gekwek en verheugde blikken op de shoppingsevent in Barca. Als je dan wordt opgevangen door vriendelijke Transavia stewardessen met champagne kan onze vlucht niet meer stuk. Daar word je happy van!

Aankomst hotel H1898 in Barcelona op La Rambla en shop till you drop!

Na een zeer prettige vlucht met www.transavia.com kwamen we met 15 graden incl. zon en strakblauwe lucht aan in Barcelona airport. Meteen jas uit en sjaal af. Aangekomen in het hotel, midden op La Rambla, werden we verwend met een welkomstborrel. Champagne! Boven op het dak was er een prachtig design zwembad, en in het hotel een heerlijke spa. www.hotel1898.com
Daarna hadden we een paar uurtjes vrij om te shoppen.

Stappen in Barcelona

Barcelona kun je in 2 delen opsplitsen volgens Dennis van  http://www.hola-incentives.com
De up-town, zeg maar de posh girls and boys, die komen niet zo gauw naar beneden...Up-town is the place 2 be www.blingblingbcn.com en the Sutton. En de down-town. De wellicht wat jongeren...clubhoppen via www.cdlcbarcelona.com ,www.opiummar.com , www.shoko.biz en www.sotavento.com Allemaal aan het strand. Let op! Om binnen te komen, moet je altijd op de gastenlijst staan. Dus regel dat van te voren via de sites. Wij waren beland in Carpe Diem. De oude tent van Patrick Kluivert. Lekker gedanst.. En als ik dan ook nog sjans krijg van een jonge, knappe, lange Spaanse player, dan is mijn avond weer goed! De make-up van Esther Oosterbeek doet wonderen...

Fietsexursie door Barcelona of SPA

De volgende ochtend mocht je facultatief fietsen. Ik sloeg over, wij gingen de SPA uit proberen en dat beviel prima. Bij de lunch had ik weer gelegenheid om de mede gasten in ieder geval uit te horen, of ze het naar hun zin hadden gehad en die ik gesproken had waren erg enthousiast. Redactrice van modebald Vogue, journaliste van Beau Monde, bloggers van fashionscene en chocolatebreak, en ook reisverslaggeefster van de Spits hadden het naar hun zin. Het was top geregeld, niemand kwam iets tekort! Er was 1 minpuntje, te kort tripje.

Ach ja, aan alle leuke dingen komt een eind. We vertrokken in de namiddag weer naar Eindhoven. Wederom een prettige vlucht, ook zo leuk dat een vrouwelijke piloot steeds door de speaker ons toesprak! Moe en voldaan kwamen we aan op Eindhoven. Al met al een top weekend gehad, helemaal toen we bij terugkomst een prachtige goodybag ontvingen van KOH http://www.kohcosmetics.com/nl

Transavia, de ideale citybreak vanuit de regio, daar word ik vrolijk van! En niet alleen ik...vele gasten met mij!

Farah van der Zijden

 

 

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: