Jackie´s Best Dressed List winnaar is Winonah!


Afgelopen vrijdag 25 augustus is tijdens een spetterend feest in Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk de nummer 1 bekendgemaakt van Jackie’s jaarlijkse Best Dressed List: de lijst van de
25 best geklede vrouwen van Nederland. In 2010 werd Leontine Borsato verkozen tot de
best geklede vrouw van Nederland, in 2011 nam Lieke van Lexmond het stokje van haar
over en nu is bekend geworden dat de nummer één van dit jaar drager van het absolute IT girl-gen is:
 
WINONAH DE JONG
 
De jury over Winonah

Mode-journalist Michou Basu:

 ‘Winonah heeft vaak mooie en elegante items die ze met schwung weet te dragen. Ik denk dat Winonah het heerlijk vindt om zich van tijd tot tijd red carpet ready te maken, helemaal mooi in
designerkleding, maar dat ze eigenlijk net zo lief in lekkere easygoing outfitjes loopt.
Jeans, sneakers; doe maar gewoon. In echte hot glam wear oogt ze enigszins onwennig. Maar dat vind ik dan ook wel weer leuk.’

Nederlands ontwerper Mattijs van Bergen:

‘Winonah weet zich op een wulpse wijze goed te kleden. Ze heeft ook prachtige rondingen die ze heel goed weet te benadrukken, en ze durft zich te laten zien. Ze kleedt zich on-Nederlands mooi, ze heeft denk ik wel een internationale babefactor.’


Styliste Danie Bles:

‘Winonah vind ik een hele leuke vrouw en ze ziet er altijd goed uit, heel fashionable. Ik ben dan ook
ontzettend blij dat ik haar sinds kort mag kleden en met haar door d’r kast mag gaan!
Andere bekende Nederlandse dames die in de lijst staan zijn o.a. ....

Victoria Koblenko
Kim Feenstra
Barbie
Sophie van der Stap
Chantal Janzen
Máxima
Halina Reijn
Nikki Plessen
Liza Sips
Sylvia Hoeks

De nieuwe Jackie met The Best Dressed List ligt vanaf  woensdag 29 in de winkel.

Farah van der Zijden

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: