Soho Hearts sieraden collectie zag er top uit! Perfect Pearls & Chique Spikes



Een uitnodiging ontvangen van Maurice van het toonaangevende PR bureau Begeer & Blaak www.begeerblaak.com uit Amsterdam, dat sla ik natuurlijk niet af. Ze staan beroemd om hun uiterst zorgvuldige aangeklede PR events. Dit keer was het feest op een bijzondere locatie: Keizersgracht 668B in Amsterdam. De locatie van Soho Hearts. Het prachtige grachtenpand met de mooiste tuin van Amsterdam. Erg verassend. Erg chique. Had alleen 1 probleem, mijn oppas belde af, dus ik moest op het laatste moment mijn dochtertje Lisa meenemen. Gelukkig heb ik een makkelijk kind, alleen was het natuurlijk niet echt hip, om met een Mac Laren buggy binnen te stappen...

Aangezien ik toch snel wat snapshots wilde maken van de nieuwe collectie van Soho Hearts, zou het niet al te lang duren. Ik sneakte snel naar binnen en dan weer naar buiten. Alleen had Soho Hearts in samenwerking met Begeer&Blaak het zo goed verzorgd met Top Artiesten zoals de beroemde DJ Mayday, en Bonnie St. Claire en Gerard Joling, dat ik toch langer bleef hangen.  Ik stond namelijk heerlijk te genieten van het optreden van Bonnie St. Claire, met een glaasje prosecco & lekkere culinaire hapjes in mijn hand. 
 
Wat ziet ze er eigenlijk goed uit, haar haar zit zo vol en weelderig. En haar stem is prachtig. Het is wel oerhollands, en dat voor al de hippe fashionista's. Toch wel grappig,  iedereen kwam tenminste los en het werd een hoog meezing gehalte. Alsof je op een bruiloft van een 'onbekende' stond.

De mooie dames die de collectie van Soho Hearts ontwerpster Juliette Booker showden, stonden ook gezellig in het publiek. Zo kon je de mooie sieraden zien hangen en betasten.  Juliette Booker die in New York woont, maar ook vaak te vinden is in Amsterdam, liet zich voor dit najaar onder meer inspireren door de unieke en eigenwijze stijl van de Engelse It-girls. Vrouwen die volop in het leven staan, zich begeven in de chicste kringen, maar die zich door niets en niemand de les laten lezen. Past dus erg goed bij mij.

Een stijl die iedere onafhankelijke vrouw zal aanspreken, waar ook ter wereld. Soho Hearts neemt je mee naar een officiële high tea, maar ook naar een underground party en mixt de stijlen zo, dat ieder sieraad op ieder moment van de dag gedragen kan worden. Parels naar een rockconcert, vrouwelijke armbanden met spikes naar een cocktailparty in the Ivy? Jij bepaalt wat, hoe en wanneer je het draagt. Bij Soho Hearts draait het allemaal om jouw stijl. 

Wil je meer info? Kijk dan op www.sohohearts.com

Farah van der Zijden

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: