Hoppop.eu de place2b voor design en kids

Als reclamevrouw, val ik gewoon voor meubels, spullen die met zorg zijn gemaakt of ontworpen. En dat geldt gewoon voor alles. Bijvoorbeeld een wasmand, die kunnen zo oerlelijk grijs  zijn, bijv.metallic met gaatjes. Nee die van mij moest weer een zwarte zijn; lederlook, hoog, vorm van een 'bag' met dik zwart linnen en mooie ronde afsluitdeksel, alsof er een hele grote prada tas in de badkamer staat.

En zo kan ik wel doorgaan, van prullenmand in de toilet tot natuurlijk het kinderstoeltje van mijn dochtertje Lisa. Uiteraard heb ik een Stokke kinderstoel, alleen vindt ze die niet zo lekker zitten, dus nu heb ik een gouwe 'oude' houten kinderstoel van een kennis, die je later om kan toveren in een losse stoeltje + tafel. Erg handig. En omdat ik haar elke dag ook in bad doe, vond ik de gewone 'babybadjes' ook zo standaard. Dus stuitte ik op een geweldige website:
www.hoppop.eu
Wat een gave design spullen zeg! En betaalbaar. Zelfs een mooie po voor later!
Mooi servies en prachtige & praktische verzorgingstassen die je om kunt bouwen tot een ministoeltje als je een keer gaat uiteten!

Helemaal mijn site dus, en aangezien Lisa binnenkort 1 jaar wordt, kan ik hier alvast lekker shoppen. De site zit er overigens ook helemaal hip en design uit!
Kijk voor meer info en winkels op www.hoppop.eu 

Farah van der Zijden

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: