Blueblood show daverende opkomst op AIFW
BlueBlood heeft zich de laatste jaren als jeansmerk zich kunnen ontwikkelen als een echte must-have designers item. Zijn beroemde spijkerbroeken, die overigens super lekker zitten (medebevestigd door mijn vriend) is nu ook in de koffers gedoken. Qua ontwerpen dan. Directeur Steve te Pas liet zich inspireren door de films van Wes Anderson. Twee thema´s kwamen sterk naar voren: De band tussen familie en vrienden en de opmerkelijke avonturen in stijl. Liefde voor details, versleten luxe en authenticiteit. Het toverwoord in deze moderne, hectische wereld.
De tassen en koffercollectie spreken mij ook enorm aan wegens het onderscheidend
vermogen. De ontwerpen hadden inderdaad iets Westerns, een soort `Gone with the Wind´ gevoel, en daarbij ook iets luxieus. Heel erg apart. Blue Blood is gewoon meer dan denim alleen, de veelgeprezen Avelon lijn (het designersdeel van de Blue Blood collectie) zag er ook dit keer weer verrassend uit. Beetje Glamrock Chic. Leukste detail vind ik de modellen die met 1 been in een zwarte panty zijn gehuld en de andere been blijft transparant.
Al met al een daverende modeshow en een gigantische opkomst. Met deze bon voyage lijn is de Blue Blood collectie integraal uitgebreid en dat zal zorgen voor nieuwe kopers en m.i. een commercieel succes! Dus gauw naar de Blue Blood stores.
Farah van der Zijden
Over Mij
Mijn naam is Farah van der Zijden. Al jaren liefde voor het marketingcommunicatie vak. In mijn rol als communicatie professional sla ik bruggen tussen commercie en creatie. Bij diverse grote Media (o.a DPG Media/ Sanoma) en Reclamebureaus (Ogilvy, DDB) ervaring opgedaan. Ondernemend, doelgericht, goedgehumeurd en creatief. Mijn passie is Luxury Fashion, Fine Dining, Art & Luxury Travel. Verder ben ik trotse moeder van 2 jonge meiden en woon ik in Amstelveen.
Ik vind het gewoon leuk om naast mijn werk in de contentmarketing te schrijven over lifestyle zaken waarin ik graag andere businessbabes met een touch of glamour hopelijk inspireer, informeer en wellicht activeer om leuke uitjes te doen.
Dit is puur een onbetaalde hobby van mij.
Mijn lijfspreuk is:
" Verandering is het enige constante' en dat houdt het Mediavak boeiend!
Farah van der Zijden
Popular Posts
-
Farah van der Zijden en Didi van den Nieuwenhuijzen (CEO dekleinevalk, loungebar Amsterdam) Bij de toiletten ...
-
THE DUCHESS viert 2016 'grand en chic' in het hart van Amsterdam Ik was dit weekend bij mijn favoriete restauran...
-
Tanja Jess, Charley Luske, Josh Veldhuizen, Estelle Gullit, Danie Bles Maartje Blijleven is de winnares! Of nu Holland Casino de pl...
© Farah van der Zijden. Mogelijk gemaakt door Blogger.
Blogarchief
Pages
About me
Farah van der Zijden -
Freelance High End Fashion & Lifestyle Blogger and Communicatie & PR Consultant.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten