Ben verliefd op STOKKE kinderwagen




Mij laten overhalen door een hoogzwangere vriendin om naar de negen maanden beurs te gaan. Ergens was ik wel supernieuwsgierig, aan de andere kant staat het mij ook tegen om met honderden andere zwangere vrouwen te lopen zeulen op zo'n beurs.
Er komt namelijk zoveel op je af! Mijn buikje is nog niet zo dik maar 4 maanden, maar ik weet nu dus wat mij te wachten staat. Met trots draag ik dat kleine buikje wel met mij mee hoor. Soms denk ik, ze zullen wel denken; goh is ze nou dik geworden? of zwanger...?

Zelf heb ik ook ooit een blunder gehad om dat tegen een dame te zeggen die juist niet zwanger was...

Zwangerschapskleding daar begin ik niet aan. Niets zo truttig dan de Miss Etam en dat soort geneuzel. Er is zelfs niet eens een leuke bikini te vinden. Ik wil alleen dingen dragen voor de hip&hot mams. Stijlvol en zwanger zijn. Heb wel alvast een basic gekocht van Noppies, een mooi, zwarte pantalon check ook http://www.noppies.com. Goed voor het werk. Zakelijk en chic. En verder hoor ik dat Queen Mums erg leuk is, ook voor na de bevalling.

En gisteren, ja toen was ik verkocht! Wat een plaatje die STOKKE kinderwagen en wat een design zeg. Waarom is mijn smaak toch altijd zo duur?
Stokkiem, voor mij de ideale kinderwagen. Geschikt voor de lange glamourvrouw zoals ik 1.76 m. Als je met je stilletto hakken hoog staat en goed overzicht wilt hebben, neem dan deze wagen. Ik wil niets missen in het leven, dus mijn baby ook niet. En je hoeft ook niet zo te bukken, snel, licht en wendbaar, en gewoon supermooi. Kortom kijk op www.stokke.com

Farah van der Zijden

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: