Feestje? Sexy eyes nodig? Begin bij je wimpers

Before & After



Eindresultaat


Before & After


Feestje? Sexy eyes nodig? Wimpers verlengen is easy & mooi bij Aliya  in Amsterdam

Wimpers verlengen
Als drukke 'business babe' heb ik weinig tijd, en het geld dat ik heb te besteden, geef ik zorgvuldig uit aan kleine verwen momenten die mijn leven net iets makkelijker en mooier maken. Want in het leven heb ik inmiddels geleerd, dat je zelf de 'slingers' moet ophangen. In mijn geval, de 'wimpers'. Nadat ik naar het eerste Wimpers Extensions Conference in Amsterdam was geweest, werd ik besmet door dit virus. Allemaal mooie dames die met een prachtige oogopslag mij aankeken. Een zaal vol Bambi ogen staarde mij aan. Ik was vooral verrast door de dame die naast mij stond. Haar wimpers waren zo natuurlijk, dat ik dacht: Ja dat wil ik ook!


Het kost tijd, alleen het bespaart ook weer tijd
Ik kwam in gesprek met Aliya. Zij bleek een salon aan huis te hebben. 
En woont in Amsterdam. Voor mij ideaal. Het enige wat mij tegenzit is de factor TIJD. Als werkende moeder met twee jonge kinderen heb ik nauwelijks tijd voor mijzelf. Zij gaf mij het 'magic' antwoord: Je bespaart tijd dame!! Met wimpers extentions hoef je s' ochtends nooit mascara op te zetten en s' avonds af te halen. Je staat op met mooie wimpers en je gaat ermee slapen. 


Bij Aliya's salon aan huis
Ik toch een afspraak gemaakt. Ik moest het in ieder geval proberen en bekijken hoe het voelt. Ik heb ook nog eens contactlenzen en dat was allemaal geen probleem. 
Ze woont echt vlakbij het Leidsplein in Amsterdam. Tegenover De Krakeling (Marnixstraat). Bij haar thuis is het warm, schoon en het ruikt heerlijk naar geurkaarsen. Relaxed muziekje op de achtergrond. Aliya is een supervriendelijke dame, die je meteen 'thuis' laat voelen. Je ploft neer op haar grote, ruime bank en we gaan plaatjes bekijken van welke wimpers je het mooist vindt. Mijn voorkeur gaat uit naar de natuurlijke look. Voor mijn werk ook representatief. Vervolgens ga je op de salonbank liggen, je doet je ogen dicht en ze begin een beetje te friemelen. Ik voelde er echt werkelijk niets van. Het gaat geheel pijnloos. De lijm is minimaal en het 'kietelt' een beetje. Voor ik het wist was ik vertrokken naar dromenland. Dat is voor mij ook een teken dat ik hier goed zit. Toen ik wakker werd zaten ze er op. Ik was er om 13.00 uur en ging om 15.00 weg! Net op tijd om mijn dochter van school op te halen. De behandeltijd viel dus reuze mee. De wimpers waren prachtig, zie op de foto' s het resultaat. Zelfs nu, een week later, ben ik nog zeer tevreden. Er hebben slechts 2 haartjes losgelaten. Het is wel de bedoeling om het 'bij te houden' om de 3 weken. Dat ga ik ook zeker doen, want ik heb er elke dag nog plezier van!


Pluspunten:
- Nooit meer mascara
- Heldere oogopslag
- Gewichtsloos
- Tegen weer en wind; geen 'uitlopende' mascara
- Zelfs met lenzen, prima te doen!

Nadeel:
- Verslavend

Kosten: 50 euro standaard,
na 2 weken bijvullen: 10 euro, na 3 weken: 20 euro, na 4 weken: 30 euro.

Wil je het ook proberen?

Boek dan op https://www.facebook.com/Wimper.extensions.Aliya/?fref=ts
Of bel voor een afspraak: Aliya: 06 -  43199182

Farah van der Zijden 








Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: