Playboy Party op Futura




Wat een feest dit keer. Er was mij overtuigd dat het dit keer geen ordinaire show zou worden. Zoals vaker gegeven was in Powerzone...
Gewoon business wise people. Goede kwaliteit. Keurig in Casual Chic en dames in Cocktail dresses. En inderdaad. Het publiek zag er puik uit! Alleen jammer dat ik wel dezelfde gezichten zag die ik ook altijd zie bij, let op! Society Club in Loosdrecht, Quote 500, VIP MiljonairFair 2009, Premiere James Bond etc...Lancering LAF magazine woman edition. Afijn het blijkt gewoon dat er een Business Club is (2getbusiness) waar een stuk of 300 ondernemers zijn aangeloten en die lopen daar vrolijk rond om te netwerken. En in deze crisis was het netwerken vooral met de aanwezige dames. Ze zeggen niet voor niets: Dames bloot, handel dood.
In ieder geval ik heb er de tijd gehad van mijn leven, het was tenminste weer echt eens een 30+ feest, de champagne vloeide rijkelijk en ik heb heerlijk gedanst!
Tot het volgende geheime feest maar weer....check ook: http://www.playboyevents.nl/

(Farah van der zijden)


Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: