KARL LAGERFELD FOTOGRAFEERT KIM KARDASHIAN & KANYE WEST





Voor de jaarlijks terugkerende modeserie ICONS in het septembernummer van Harper’s Bazaar hebben global fashion director Carine Roitfeld en levende modelegende Karl Lagerfeld de handen ineengeslagen, de laatste in de rol van fotograaf. Samen hebben zij de ultieme hedendaagse iconen vastgelegd: Kim Kardashian West en Kanye West. 

Bij de foto’s hoort ook een interview met Kim en Kanye, waarin ze bijzonder openhartig praten over hun roem, zichzelf, hun helden en elkaar. Enkele opmerkelijke citaten:

Kanye: ‘Ik hou dus helemaal niet van denken. Ik denk dat mensen graag denken dat ik graag veel denk. En dat is niet zo. Ik hou helemaal niet van denken’

Kanye: ‘Als Kim haar lichaam niet zou laten zien, zou dat hetzelfde zijn als dat Adele niet zou zingen’
Kim: ‘Ik ben natuurlijk een brunette, maar van binnen ben ik blond. Blonde Kim is een alter ego en ik hou van haar vibe’

Het septembernummer van Bazaar ligt 16 augustus in de winkel. Bekijk de preview van de shoot op harpersbazaar.nl. ICONS wordt door alle 32 edities van Harper’s Bazaar geplaatst, waarmee de serie in print en online wereldwijd ruim twintig miljoen lezers bereikt.

Farah van der Zijden
 

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: