Sexy Bikini´s voor hippe Moeders en Dochters

 
Als je nog niet van Bikinibiza hebt gehoord, dan is het daar nu tijd voor! Na een succesvol eerste seizoen, een fantastische collectie, en vele fans zijn we klaar voor een nieuwe collectie en website!


Alhoewel ik nog eerst de winterkillos eraf moet trainen, met mijn best buddy, Omoe fiets! word ik zeer blij van de nieuwe zomercollectie. Op de nieuwe website is naast de White collectie ook de Black collectie te bewonderen. Daarnaast introduceert Bikinibiza een collectie voor kinderen, Bikini


minibiza, my first Bikini! Ideaal voor mijn dochtertje.


Op de nieuwe website kun je jouw eigen creatie samenstellen, een ‘Make a Wish’ bikini. Voor de Newly Weds is er de ‘Yes I Do’ bikini of armband. Daarnaast is er nog genoeg ruimte voor inspiratie, mooie beelden, meer nieuws over het merk, wat er allemaal achter het label schuilt en waar Bikinibiza in de wereld wordt gedragen. Genoeg om een kijkje te nemen dus!

Zelf twijfel ik of ik de bikini aan kan, maatje zero zit er niet in bij mij,  wel zal mijn dochtertje van bijna 3 er moeiteloos in passen! Erg schattig dus, voor haar een minibikini in verschiet! 

Ga naar bikinibiza.com en kies de bikini die bij jou past! Tijdelijk met een gratis armband kado!

Farah van der Zijden




Voor meer

Bikiniminibiza’s zijn verkrijgbaar vanaf € 79,95, Bikinibiza’s vanaf € 149,50.





Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: