Talkies Award uitreiking in the Sofitel Grand Hotel was een overweldigend succes!










Het begon al met het zonnige, warme weer, dat zat helemaal mee! Het zonnetje scheen volop bij de uitreiking van Talkies Terras Award voor het restaurant Bridges. Zij mochten de felbegeerde award, mooiste terras van het jaar 2010, in hun zak steken.

En daar wilde ik graag bij zijn, want ik had dit bijzondere, voor een paar ton opnieuw ingerichte terras nog niet gezien van eigenaar Robert-Jan Woltering en restaurant manager Jos van Hunen. Erg benieuwd wat voor sfeer dit terras zal hebben, want mij zie je toch niet meer uren wachtend of smekend kijkend (sta nou op...) voor een plekje in de zon, bij een drukbezette terras midden op het Leidseplein.
En dan terecht komen naast luidruchtige toeristen. Geef mij maar een terras met comfort, luxe, kleinschalig, maar wel plek.

We hadden er zin in! Eerst ging ik naar de kapper bij Juan Backstage www.backstageboutique.nl
in Amsterdam Zuid en vervolgens mocht ik meteen een mooie zomerdress uitzoeken. Het werd een tikkeltjegewaagd voor mij, een jurk met pantermotief. Prachtige soepel vallende stof, dat wel, alleen moest ik steeds opletten mijn jurk elegant op te tillen, anders zou ik weleens heel lelijk terecht kunnen komen, en dat wil je niet op een chic party. Daarnaast werd ik opgemaakt in een natural look door Daniel Holman
www.lamaschera.nl

Eenmaal in de auto kon het feest al beginnen. Bij aankomst werden we keurig en netjes ontvangen door de butlers. Vervolgens was er VIP Valet Parking aanwezig. Heerlijk geregeld zeg. Dat doet het PR bureau So Full of Flavours
www.sofullofflavour.nl toch iedere keer weer uitstekend. Als je van hun een uitnodiging ontvangt, garandeert dat een topparty. En bij binnenkomst natuurlijk een echte Moet glas Champagne! We konden meteen toosten, want de ambiance was fantastisch. Niet alleen qua publiek met mooie mensen, maar ook het prijswinnende Bridges terras van de Sofitel Grand Hotel.
www.sofitel.com Veel BNers te spotten van the A-list, zakenlieden en persjournalisten, allemaal in een uitgelaten en gemoedelijke sfeer. Vervolgens werd er ook een loterij gedaan met aantrekkelijke prijzen door presentatrice Kristina Bozilovic, zoals een mooie horloge van Gassan Diamonds
www.gassandiamonds.nl/ en zal nu net mijn vriend Daniel die specifieke horloge winnen. Ongelooflijk, ik zat er maar 1 getal onder. Hij had 289 en ik 288. Tsja, had ik maar ietsjes eerder moeten binnentrippelen.., wat een geluk voor hem. Wellicht heb ik morgen tijdens het jaarlijkse Horloge Award uitreiking meer geluk..

Vervolgens kwam de kleine Micheal Jackson optreden en de 3 black, beautiful sisters! En dan iedereen voetjes van de vloer. Er was wel een hoop kabaal en applaus, maar weinig voetjes van de vloer. Kwam zeker door al die hoge hakken en strakke hoeden, maar echt los kwam het niet. Niet getreurd, iedereen bleef lekker napraten, en toen de bar dicht ging, mochten we door naar het Cartier feestje
www.cartier.com in de PC Hooftstraat. Daar konden we tot rust komen en genieten van al die mooie accessoires van Cartier, en tegelijkertijd napraten over het meest geslaagde Talkies Awards party van het jaar!

Farah van der Zijden

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: