Exclusieve Rooftopparty: Lexus LC 500h op het dak van SkyLounge Hilton Amsterdam #creatingamazing


Me & My Lexus LC500


Dakterras SkyLounge Hilton Hotel Amsterdam
Patat met Kaviaar!
Alexandra de Vries (Campagne manager Toyota & Lexus)

Selfie met illusionist Victor Mits
Lexus LC500

Victor Mist, Caroline Wijngaarden (Event Manager Louwman & Parqui) en Netty van der Veer



Georgy Bloem General Manager Lexus

Heleen van Royen



Content creator Sebastiaan van Schaik

Illusionist Victor Mist












Gisterenavond was de Sky NOT the limit, want Lexus maakt het onmogelijke, mogelijk door de nieuwe Lexus LC 500 honderden meters naar boven te 'takelen' en 50 meter 'overdwars' op de Sky Lounge van het DoubleTree by Hilton Hotel in Amsterdam, een van de hoogste gebouwen.  En dat zonder dat er ook maar 1 krasje op zat. Knap hoor! 
De nieuwe Lexus LC was absoluut de ster tijdens het unieke #CreatingAmazing event in de Sky Lounge van het DoubleTree by Hilton Hotel in Amsterdam. In het kader van de Europese tour van de spectaculaire high-performance premium coupé, presenteerde Lexus de LC aan lifestyle media en ik mocht erbij zijn. Want mooie sportcoupés hebben toch wel mijn liefde. Als business babe in de media heb ik iets met auto's. Ik denk namelijk dat kwaliteit blijft als je een keuze maakt voor een auto, het tevens een verlengstuk is van je identiteit. Het is toch het eerste wat je ziet als je ‘ s ochtends ergens instapt. En deze Lexus LC 500 is een lust voor het oog. Hij is sexy, het design is strak. Anders dan anders. State-of-the-art. Hij lijkt op een concept car, maar dat is hij niet. Gewoon real!

Lexus VIP event
Het uitzonderlijke Lexus evenement begon al op weg naar het dak van het hotel. In een speciale lift werden wij getrakteerd op een exclusieve cocktail-spray om alvast in de stemming te komen van het #CreatingAmazing event. Bij binnenkomst kreeg ik een heerlijk glas champagne. Vervolgens werd ik uitgenodigd door een ‘Man in Pak’ om mijn handen te laten wassen.  Het was even wennen, maar het voelde erg relaxed. Wat een luxe, even niets doen en gewoon genieten. Vervolgens waren mijn handen lekker zacht. Man in pak producties

Wining en Dining
Wat mij het meest verraste, was toen de kok een bijzonder grote verse tonijn tevoorschijn haalde. En een heel groot mes! Ik schat dat die vis echt 1 meter breed was en een halve meter dik. Ongelooflijk zeg. En laat ik nu net zo gek zijn op vis. Ik ben namelijk net terug uit Portugal, Algarve, en nu helemaal verslaafd aan verse vis. Nu mocht ik weer een verse tonijn proeven. En wat voor een! Een gigantische. Het was een smaaksensatie. Er waren meerdere fingerfoods die mij verraste, zoals de frietjes met crème fraîche en kaviaar. Hoe bedenk je het? Of een heerlijke hamburger met pittige kipfilet. Super Thaise soep, of een flensje met pittige saus. De combinatie van smaken, hm,  het was een ware smaakexplosie in de mond. Tijdens het eten, stond er opeens uit het niets een robot naast mij. Een rijdende DJ Lara, die met haar rollende Spinkit DJ-station mij begon toe te zingen. Erg grappig.

Hoogtepunt
Het absolute hoogtepunt van het #CreatingAmazing event was de Nederlandse illusionist Victor Mids.  Hij liet de gasten kennismaken met de sportcoupé zonder de auto aan te raken.

Ik ben naar veel evenementen geweest, voor mijn werk, maar dit was echt een Top Event. Top of the bill! Erg goed georganiseerd. Complimenten aan het Lexus team. Alles was in de puntjes verzorgd. Er was goed nagedacht over elk detail. Tot aan het persoonlijk begeleiden naar de lift toe en het uitrijkaartje voor je auto. De entourage, de geweldige service, continu werd je gevraagd, of je iets wilde drinken of eten. Allemaal met een Big Smile. Lexus LIFE het bevalt mij wel!

Interesse in de Lexus LC 500?  Levering vanaf voorjaar 2017!
Lexus introduceert de high-performance premium coup̩ in het voorjaar van 2017 met keuze uit twee aandrijflijnen. De LC 500h combineert een 3,5 liter V6-benzinemotor met het nieuwe Multi Stage Hybrid System voor een nog directere respons Рeen absolute primeur. De LC 500h heeft een vermogen van 264 kW/359 pk en accelereert van 0-100 km/h in minder dan 5 seconden.
De LC 500 is voorzien van een 5,0 liter V8 benzinemotor (351 kW/477 pk) in combinatie met een nieuw ontwikkelde 10-traps automatische transmissie. De LC is als eerste Lexus gebaseerd op het nieuwe GA-L platform, dat garant staat voor een nog scherpere en verfijndere rijervaring.

Meer informatie: Lexus.nl

Farah van der Zijden











Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: