Succesvolle Balmain X en H&M VIP night opening!

 
Loiza & Fred van Leer. Fotograaf: DeFotomeisjes

Be Brave. Fotograaf: DeFotomeisjes

Flagshipstore DenHaag. Fotograaf: DeFotomeisjes

Flagshipstore DenHaag. Fotograaf: DeFotomeisjes

Kim Feenstra. Fotograaf: DeFotomeisjes

OIJ- cDeFotomeisjes

Renate Verbaan-cDeFotomeisjes

Winonah de Jong- cDeFotomeisjes


 
Balmain pre-shopping. Foto Credits: DeFotomeisjes
 
Verkocht! Foto: Farah van der Zijden

Farah van der Zijden met Balmain X oorbellen

Borrelen met o.a. Anna van NSMBL

Met Romy Monteira van The Bodyguard

Fred en Romy zingen een Whitney Houston klassieker

Grote opkomst voor de preview

Prachtig pand #HMBonneterie

Balmain X

Styliste Bastiaan van Schaik kon niet ontbreken...

Gisteravond – 3 november - onthulde H&M tijdens een exclusieve VIP avond haar nieuwe flagship store in Den Haag. Ik was gelukkig op tijd om de zeer gewilde collectie "Balmain X' te bewonderen. Het 'sparkling' glamour merk is mede bekend geworden door de familie Kardashians. Ik had natuurlijk al wat moois voorbij zien komen qua beelden. Ik had Lieke van Lexmond in een beeldig Balmain jasje gespot tijdens de VIP opening van het W hotel in Amsterdam. Helaas was die als eerste weg! 
Het was echt even vechten en zoeken bij de Balmain rekken. Er waren namelijk ook stylisten van BNers die de gewilde items aan het shoppen waren met een aparte rek. Ik zag ook een beeldige groene pailletten jurk. Ik zocht gehaast mijn maat en rende naar het dichtstbijzijnde pashokje, helemaal blij met mijn gescoorde item. Helaas was mijn euforie van korte duur. Ondanks dat het maat 42 was, moest ik mijzelf naar binnen worstelen. De jurk bleef 'haken' bij mijn heupen. Ik moest moeite doen om het weer uit te trekken. Het zweet brak mij uit. Deze Balmain X dress is toch meer voor size zero. Als Business Mom met kids is mijn figuur voller geworden. Uiteindelijk toch een prachtige zwarte mouwloze Balmain X top gescoord! En mooie oorbellen en een geweldige clutch en een prachtige armband! Kortom ik ging helemaal happy de deur uit! Een tas vol en een smile op mijn gezicht!
De winkel werd ingewijd onder grote belangstelling van ruim 500 gasten, bestaande uit BN’ers, media, prominenten en uit Den Haag en de fashionwereld. De avond had als toepasselijk thema ‘Sparkling Nostalgia’ wat in het interieur zichtbaar was door de honderden gerestaureerde lampjes en bij de lichtshow tijdens het magische optreden van zanger OIJ onder de indrukwekkende koepel in het atrium.

Gasten als Kim Feenstra, Fred van Leer en Renate Verbaan maakten hun opwachting gekleed in de ‘Balmain X H&M’, de collectie die donderdag gelanceerd wordt, maar waar op deze avond al een preview van te zien was.

De uit Den Haag afkomstige DJ’s Hollywoord & Vine en Cris Kuhlen brachten een performance vanaf de balustrade waardoor gasten in het hele pand konden meegenieten.

De officiële opening van de flagship store is aanstaande donderdag 5 november om 9.00 uur. Zou er echt op tijd bij zijn! Slaapzak mee en scoren maar!

Farah van der Zijden


Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: