Ideale Prinsessenfeestje voor jouw eigen prinses: Fancy Palace @Amsterdam






Elk jaar breek ik mijn hoofd er weer over. Het verjaardagsfeestje van mijn dochter.
Wat moet ik nu weer verzinnen? Toen kwam een vriendin van mij met het idee: Prinsessen-dag.
Aangezien mijn dochter Lisa een grote fan is van Frozen (geloof ik wel 10x gezien) en heel graag Élsa' wilt zijn, kon ik haar als moeder nu eindelijk eens verassen met een heuse prinsessenfeest. Dus op naar de Salon waar ze speciaal prinsessenfeesten organiseren: http://fancy-palace.nl/amsterdam/

Bellen, regelen hoeveel kinderen er komen,(max. 15 meiden) en boeken! Daar aangekomen zag de vitrine er al kleurrijk uit. Een prachtige prinsessenjurk in de etalage en een hartelijk en warm welkom door de eigenaressen. Lisa mocht plaatsnemen aan het hoofd van de lange gedekte tafel met cake en limonade. En alle aandacht ging uit naar haar. Zij was jarig en er kwam zelfs een 'heuse' Elsa prinses opdraven die in het kort het verhaal van Frozen ging vertellen. Als eerste mocht ze naar de manicure. Haar nageltjes werden hemelsblauw gelakt. Vervolgens ging ze in de 'make-up' stoel en werd ze sprookjesachtig opgemaakt en daarna werd ze 'gekapt' met allemaal pijpenkrullen. Als laatste mocht ze haar prinsessenjurk aandoen. Alle vriendinnetjes kregen hetzelfde ritueel. Tijdens het wachten, werden ze vermaakt met de Wii.

En wij als ouders zaten heerlijk toe te kijken. Wat zalig dat je even niets hoeft te doen..alleen maar snapshots maken van het verwen gebeuren. Tot slot werden alle prinsessen vastgelegd via een fotoshoot! Kortom een geslaagde prinsessenfeest!

Een aanrader voor working business moms met verwende prinsessen..:-) We gaan Amerika achteraan. Er zijn ook 'Sweet 15-teenager' feesten te regelen, dan komen de dametjes aan met een heuse Roze Limousine om zich te laten verwennen in de Salon. En uiteraard kun je ook een Mama-dochter dag bij ze boeken, dat je samen met je lieve dochter een verwendag doet. Kortom, voor ieder wat wils!

Meer informatie op  http://fancy-palace.nl/amsterdam/

Farah van der Zijden

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: