Jo Malone London high end beauty & lifestyle merk: heerlijke producten voor in huis, in bad en voor het lichaam.





Samen met Linda Botter MaisonPR
De Rock The Ages Limited Edition collectie Prijs: € 50,- | 30ml


Netty van der Veer

Mijn favoriete geur
heerlijke geurkaarsen Jo Malone London

Een shop in shop Bijenkorf Amsterdam (de Dam0







Presentatie Jo Malone London collectie









Ik geloof in geurmarketing. Ik denk echt dat je ergens langer blijft 'hangen'en 'lees' meer gaat (ver) kopen als het ergens aangenaam ruikt. Als je in een winkel stapt en al je zintuigen 
geprikkeld worden middels geur, kleur en veel daglicht.



Laatst was ik in een woonwinkel Martha de Groot in Amstelveen: http://www.marthadegroot.nl/
En elke keer als ik daar naar binnenloop, dan is het altijd 'bingo!' Het ruikt gewoon heerlijk, zonder dat het 'overheersend' is. Dus of ik nu wil of niet, ik blijf langer hangen, snuffel lekker rond (terwijl mijn man ongeduldig in de auto blijft wachten) ik maak een praatje en ik ga nog even de nieuwe bankstellen testen en ondanks dat ik mijzelf had voorgenomen om niets, maar dan ook niets meer te kopen (mijn hele huis staat namelijk al vol met hun woonaccessoires) kan ik het niet laten dat ik toch een klein, schattig 'vaasje' koop. En ook weer een geurskaars.



Nu was ik laatst voor een PR opdracht bij MaisonPR www.maisonpr.nl en ook daar stapte ik in een aangename ruimte. De directiekamer van de oprichters Melanie & Linda rook heerlijk fris en mijn vraag was direct: welke merk is dit? Het bleken dus de originele Jo Malone London geurkaarsen. Dat zijn kaarsen die ruik je zelfs als je ze niet brandt. Ze waren ook 1 van de uitvinders op dit gebied. En hebben naast de exclusieve kaarsen ook bijpassende bodylotions. Dus naast de home candles (room diffusers etc)  hebben ze ook een parfum voor het lichaam. Door een en ander te combineren, maak je dus je eigen persoonlijke geurstatement. Nu is deze uitgebreide collective van Jo Malone London te koop bij De Bijenkorf in Amsterdam. Ik was bij de opening van dit PR event, waar er een heuse Limited Edition Collectie Frangrances werd gelanceerd van Jo Malone London colognes:

Tudor Rose & Amber, Lily of the Valley, Pomegranate Noir, Geranium & Verbena, Birch & Black Pepper.



Nu kan ik wel gaan beschrijven hoe het ruikt, maar het beste is om het zelf uit te proberen bij de Bijenkorf in Amsterdam. Want net zoals 'smaken' verschillen, zo verschillen ook 'geur' voorkeuren.

Ik was in ieder geval erg blij met mijn aankoop van de Jo Malone Sweet Almond & Macaroon. 
Met deze geurkaars krijg ik echt niemand meer uit mijn huis tijdens een bezoek of feestje,,,,ze blijven dan extra lang hangen:-) Komt het door de aangename geur of de door de gezellige gastvrouw?



Voor meer informatie Jo Malone London: www.jomalone.com



Farah van der Zijden




Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: