Nieuw! Colorescience, pure make-up in zijn soort door 100% zuivere mineralen



Amsterdam, The Grand 10 april 2014

Een uitnodiging in mijn mailbox, om een workshop bij te wonen van Colorescience.  Ik had er nog nooit van gehoord. Wel van Dr. Obagi en dit betreft dezelfde importeur. JC Imp introduceert nu de Colorescience. En aangezien ik alles interessant vind ter verfraaiing van je uiterlijk, ben ik er naar toe gegaan. Binnen bij de The Grand hotel, was het even zoeken naar de juiste zaal. Ik was net te laat, want de beroemde visagist Marc Lubach was al secuur begonnen met het opmaken van het model. Wel stonden er al samples op de tafel en mocht je zelf alvast e.e.a. uitproberen. Ik ging meteen aan de slag. Vooral de primer, met een heerlijke (echte) chocoladegeur en echte chocolade als ingrediënt beviel mij uitstekend, het smeerde lekker uit en mijn huid voelde onmiddellijk zachter en gladder aan. De ideale onderlaag voor je make-up. Ook de minerale poeder was prettig. eindelijk een poeder waarbij je huid niet zo samentrekt en trekkerig aanvoelt.

En dat maakt deze make-up dus bijzonder. Het bevat pure en zuivere mineralen. Hierdoor blijft de poeder op je huid zitten en draagt het bij aan het behoud van een gezonde huid. Veel modellen, acteurs en celeberties zijn al overstag gegaan, volgens Colorescience. En ik moet toegeven, deze producten smaken naar meer. Ik gebruik al een minerale poeder, omdat het zo prettig is om aan te brengen en het geeft een mooi matterend effect. Nu moet ik thuis wel even testen of het echte mineralen zijn. En dat is heel makkelijk te onderzoeken. Je neemt een glas water, je strooit de poeder erin. Is het 100% mineralen, dan moet het op het water drijven. Zelfs als je je vinger in het glas steekt, mag het niet vertroebelen. Dus ik thuis de test doen..en helaas, mijn poeder vertroebelde in het water...hm, dat gebeurd dus ook met je huid. Ik ben overtuigd. Mijn huidige mineralen poeder, ga ik binnenkort vervangen door Colorescience.

Overigens kun je er in 4 simpele stappen direct beter uitzien, zie model in film.

Stap 1. Prep & Prime  (primer, de ondergrond die je poriën kleiner maakt)
Stap 2. Colore & Protect (foundation die je huid egaliseert)
Stap 3. Set & Fresh (waterspray die je make-up fixeert en hydrateert)
Stap 4. Protect. (finishing touch, matteert en ultieme bescherming SPF 30 en 50, waterproof)

Overal zit een zonnebeschermer in van SPF 20 tot 30. Ook in de minerale poeder, ideaal voor een dagje strand. Poeder over je gezicht en je bent weer beschermd plus je ziet er goed uit! Want we weten allemaal dat de zon onze grootste boosdoener is! Zeker voor de huid...daarom kijk ik soms jaloersmakend naar het rimpelloze, vlekkeloze huidje van mijn dochter. Gelukkig is er nu voor mij de mineralenpoeder van Colorescience. Ik ben er blij mee!

Meer informatie te vinden op www.colorescience.nl

Farah van der Zijden

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: