Tony Cohen is er voor de business babes met glamour!


Neem het leven zoals het is, duik er 100 procent in en vergeet grenzen en restricties. De collectie van Tony Cohen gaat over de vrouw die van het leven geniet en er 24/7 voor gaat. Dit klinkt bekend in mijn oren. Ze noemen mij niet voor niets 'prettig gestoord'. Ach je leeft maar een keer, dus doe het dan goed!

Energie om 's middags te lunchen, 's avonds te genieten tijdens een cocktailparty en 's nachts te schitteren. Business & pleasure gaat moeiteloos samen, door elkaar en zelfs tegelijkertijd. Ook ik kijk natuurlijk regelmatig in mijn kledingkast wat ik met elkaar kan combineren. Iets nieuws, iets ouds, het kan makkelijk! Leuke sieraden. Mijn collega's denken altijd dat mijn kast groter is dan mijn huis...valt wel mee, combineren is een kunst! Maar een heerlijk spel van verschillende mogelijkheden. En nu helemaal met de altijd even vrouwelijke TONYCOHEN SS 2013-collectie.

Overdag zakelijk en in de avond een glamourvrouw

Begin de dag downtown met een soepele katoenen blouse onder een stoer, zacht leren bikerjasje. Van hot naar her gaat moeiteloos met een beetje extra lipstick, het haar losjes omhoog gestoken en een sensueel, zacht cocktailjurkje. De perfecte optelsom voor een heerlijke ontspannen uptown avondje. Voor een grande entree kies je voor een nonchalant gedrapeerde combinatie of een onvergetelijke galajurk. Als ze mij vragen waar moet ik een Galajurk vinden, zeg ik Tony Cohen.

TONYCOHEN SS 2013

TONYCOHEN SS 2013 combineert zacht leer en knits, braided leer en een nieuwe visie op kant. Easy wear, zachte blouses, gedrapeerde combinaties en een grote nadruk op rokken en jurken. Van city ethnic tot jurken in lang, langer langst: the floor is the limit!

Over Tony Cohen

De geboren Amsterdammer Tony Cohen is een autodidact, gezegend met veel creativiteit en natuurlijk talent voor het ontwerpen van mode. In 2005 richtten Tony Cohen en zijn zakenpartner TONYCOHEN op. In 2010 werd 2LOVETONYCOHEN gelanceerd; een commerciële ontwerplijn. TONYCOHEN is te vinden in de PC hooftstraat en vele BNers zijn er gek op.
Over eyes+more

eyes + more bestaat sinds 2005 en heeft vestigingen in Nederland en Duitsland. Het is een uniek 'value for money' retailconcept in de optiekbranche; zij biedt de consument keuze uit 1.500 modieuze monturen tegen een vaste lage prijs. Hierdoor is het mogelijk om meerdere brillen te kopen en afwisselend te dragen. De snel wisselende en ruime collectie brillen bestaat uit gewone brillen, computerbrillen en zonnebrillen op sterkte. Daarnaast biedt eyes + more ook daglenzen aan voor de momenten dat een brildrager daar behoefte aan heeft.
Farah van der Zijden

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: