Hippe mama's willen snel en vrolijk de deur uit!


Stijlvol op pad zonder kruimels

Herken je dat? Je rent de deur uit als working mam, op pad met de kleine(tjes) en je moet voor de zekerheid alles bij je hebben: luier(s), billendoekjes, wat drinken, koekjes etc. Als je, zoals ik, geen zin hebt om een hele grote en onhandige luiertas mee te nemen, gooi je alles in je mooie Tods of leren Mulberry schoudertas. Ik vind die luiertassen namelijk zo lelijk & burgelijk!

Gevolg, je handtas wordt een grote grabbel- en kruimelton. Erg onhandig en vies. Ik ben ook standaard mijn telefoon kwijt, of mijn mini-agenda zit weer vol chocoladevlekken, omdat ik net Lisa haar mond heb zitten schoonmaken, of ik zoek weer naarstig naar mijn digitale camera omdat Lisa net zo grappig een ijsje heeft opgegeten en dat moet ik snel vastleggen! Altijd stress bij mij! En natuurlijk de standaard opmerkingen van mijn vriend aanhoren: Meid wat ben je toch een chaoot!

Voor wie snel, stijlvol en opgeruimd de deur uit wilt heeft Rosehip Company de Diaper Clutch ‘Grab and Go’ ontworpen. Ideaal voor mij. Nooit meer zoekwerk en alles op zijn plek. En daaromheen kan dan toch die mooie Mulberry of Trusardi tas omheen.

Diaper Clutch – Grab and Go!

Om je eigen stijl te bewaren zonder kruimels is er nu de Rosehip Diaper Clutch ‘Grab and Go’. Een mini luiertas, gemaakt van biologisch katoen, waar alles in past wat je nodig hebt en die zo in je eigen (schouder/hand) tas meekan. Ook heel fijn voor mannen voor wie de kleurrijke luiertas vaak een doorn in het oog is! De diaper clutch heeft ook een handig polsbandje zodat deze gemakkelijk aan de buggy kan worden gehangen en snel meekan de verschoonruimte in. Voor ieders smaak is de diaper clutch verkrijgbaar in de mooie Rosehip prints of in een neutrale versie.

Rugzak – My little traveller

Hoe spannend en leuk is het voor een kleintje elke keer weer als hij/zij uit logeren gaat naar opa en oma, neefjes en nichtjes, vriendjes etc. Is de favoriete knuffel, doekje, pyjama en boekje wel mee? Om het opreis gaan nog leuker te maken heeft Rosehip Company nu een vrolijke rugzak voor de kleintjes gemaakt. Een klein rugzakje, van biologisch katoen en in de stijl die wij ouders van vroeger kennen, waar de belangrijkste spulletjes in passen. En natuurlijk niet alleen handig voor logeren, maar ook voor de zwem- en gymles!

De producten zijn online te verkrijgen via www.rosehipcompany.com

Farah van der Zijden

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: