Trendy Amerikaanse Steve Madden schoenendesigner komt naar Nederland in april 2011!

Ik ben altijd opzoek naar de perfecte schoen of tas. Momenteel struin ik alle online webshops af, bijv. http://www.asos.com/  Dit is gewoon verslavend. Van de ene aankoop kom ik op de andere site. Ogen en geld tekort natuurlijk. En dan die vreselijke creditcard die het allemaal zo makkelijk maakt. Gewoon klik, naar het winkelwagentje, en nog een keer klik, en gekocht. Snel, makkelijk en simpel.

Hoe frustrerend is het dan, als je eindelijk een geweldige sexy, stijlvolle pump ziet van shoes&accessoires designer Steve Madden. Op http://www.macys.com/ en dan die geweldige Nude Pump NIET kan bestellen. Want ze leveren alleen in Amerika. Helemaal gefrustreerd was ik. Ik mijn zus bellen, die in Amerika woont, toch lastig, want ik zie haar ook maar 1 x in 2 jaar. En En zo lang kan ik als echte fashionista niet wachten natuurlijk.

Stel dat het niet past, dan ook zo'n gedoe om terug te sturen. Krijg dus een mail van http://www.mooipr.nl/
dat het populaire merk Steve Madden een shop zal openen in april 2011 in de Klaverstraat.
Ook komt per 1 april een site http://www.stevemadden.nl/ Je kunt je al inschrijven voor de nieuwsbrief!

Wat maakt zijn merk populair? Het is stoer, maar toch stijlvol. De hakhoogte is draagbaar, doordat het voetenbed ook wordt verhoogd. Zo trek ik standaard de centimeters er vanaf, zodat ik een redelijke hakhoogte overhou van max 7 cm. Bijv. Hak 8 cm - zooldikte 1,5 cm = 6,5 cm werkelijke hoogte. Nou toch te doen voor een working mama. En toch hip voor de dag te komen!

MUSIC & CELEBS

Ook hollywood sterren zijn fan van Steve Madden. Rihanna, Heidi Klum, Katy Perry, Lady Gaga, Katherine Heigl en Kate Moss worden regelmatig gespot op Steve Madden shoes. Steve Madden heeft een sterke band met de muziekwereld en muziek is voor hem een grote inspiratiebron bij het ontwerpen van de collecties. Er is een online muziek platform gecreëerd waarmee hij jonge talentvolle artiesten begeleidt naar de top. Zo hebben o.a. Katy Perry en Lady Gaga hun succes bereikt via het Steve Madden Music platform. Opkomende muziektalenten krijgen de mogelijkheid om op te treden in de Steve Madden stores, treden op bij Steve Madden Music concerten en hun muziek wordt gedraaid in de stores en online.

STEVE MADDEN ACCESSOIRES voor vrouwen en mannen!

Combineer je schoenen met stylish accessoires en creëer je eigen stijl! En met een funky zonnebril is jouw summer star outfit compleet! Who needs a stylist if you can create your own style!

Farah van der Zijden

Farah van der Zijden

Freelance reporter over mode en lifestyle.

Geen opmerkingen: